Kapalıyım açılmak istiyorum ama ailem çok muhafazakar?

Boyum kısa ve zaten olmayan auram saçımı kapatıp dümdüz gösterişsiz giyinince eksilere iniyor bu şekilde sevilip beğenileceğimi de düşünmüyorum zaten aşırı yüz güzelliğim olsa belki açılmak istemezdim ama dindar erkekler dahil herkes güzel ya da çok güzel olmasa da çekiciliği olan bir kadın istiyor ben de artık sevilmek istiyorum güzellik için mi kapandın diyecekler olursa eğer zaten son birkaç aydır inancım da azaldı bayağı dinin varlığını da sorguluyorum ama ailem o kadar muhafazakar ki açılmak istediğimi bile söyleyemedim daha önce de o zamanlar inancım hala vardı ama 3-4 yıl öncesinde de açılmak istediğimde dışarı açık çıkmaya kararlıyken zorla kapattırdılar başımı tekrardan. Ne yapabilirim sizce

Kapalıyım açılmak istiyorum ama ailem çok muhafazakar?
Cevapla