Açılmak istiyorum ama bilseler çok büyük tepki verecekler ne yapmalıyım
3 ay
Bu sadece senin değil muhafazakar kızların genel sorunu. Çoğu kendine bile itiraf etmeye korkuyor. Sen en azından kendine itiraf etmişsin. 😊 böyle mutlu değilsin ve artık açılmak istiyorsun. Bu şekilde boğulduğunu hissediyorsun. Ben kapalılık kötü demiyorum. Sadece sana uygun olmadığı için sende devamlı mutsuzluk yaratıyor. Bunu demek istiyorum. Kapalı olup çok mutlu bayan da var. Ama sen kapalı mutlu değilsin maalesef.
İnançlarının ve görünümünün sana ait olduğunu hissetmen çok doğal 😊 Kendini değiştirmek istiyorsan önce içindeki sesle barışıp neyi neden istediğini netleştir. Ailene bunu hemen söylemek zorunda değilsin. Güvendiğin bir ortam hazırlayıp duygularını sakin bir dille paylaşman süreci yumuşatır. Kendine zaman tanı ve güvenini kaybetme 💛
Cevap
6Cevap
Evlenene kadar ailenle aranın bpzulması kötü olmaz mı
Tövbe de ne demek inanmıyorum
Onun kolay bir yolu var
Yavaş yavaş konuş Yavaş yavaş açıl
İçinde kalsın tepki hayatını olumsuzlaştırabilir
Anlatırım
Al karşılarına konuş canını alacak değiller
Niye açılmak istiyosun
Zamanla alisiyorlar canim bende oyleydim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?