Açılmayı düşünüyor gibiyim ama ailem muhafazakar bir aile. Karar verdikten sonra nasıl söyleyebilirim?

Özellikle babam hiç hoş karşılamayacaktır ne yapmalıyım
Mesleğimi elime almama 2 yıl var beklemeli miyim sizce
14 yaşında babam dolayısıyla kapanmıştım yollardır öyle kaldı zaten kapalılığa meyilli biriydim ama şimdi hiç hoş karşılanmaz açılma durumu
Açılmayı düşünüyor gibiyim ama ailem muhafazakar bir aile. Karar verdikten sonra nasıl söyleyebilirim?
Cevapla