Açılmak istiyorum muhafazakar aileme nasıl söylerim bunu?

Merhaba arkadaşlar.
20 yaşındayım ve 5 yıldır kapalıyım. Kendi isteğimle kapandım zamanında. Muhafazakar bir ailenin kızı olduğum için hep böyle gördüm böyle bildim. Ailedeki hemen hemen bütün kadınlar kapalı hatta hoca hanım. Doğru yolun bu olduğuna inandım başka hiçbir şeyi sorgulamadan. Yaklaşık bir senedir anladım ki bu benim istediğim hayat değil. Özgür olmak istiyorum kendi hayatımdaki kararları kendim almak istiyorum. Ve kararım şu ki, ben artık saçımı güzelliğimi saklamak istemiyorum. Yanlış anlamayın aşırı açık giyinmesini zaten sevmem bana göre bir şey değil. Ama artık mutlu olmak istiyorum ben de.

Problem şu ki: Ben bunu Aileme nasıl anlatabilirim? Babam bir şey demez de Annem aşırı dinine bağlı biri olduğu için bu kararımı asla anlayışla karşılamaz. MS hastası bir de kendisi yani mümkün mertebe stresden uzak kalması gerekiyor. Ben açılmak istediğimi söylesem sağlığına bir zarar gelir diye üzüntüden perişan olur diye çok korkuyorum.

Sizce en doğru karar ne dir?
Kapalı kalıp ailemi sıkıntıya sokmamak mı?
Yoksa açılıp annemin sağlığını riske armak mı?
Açılmak istiyorum muhafazakar aileme nasıl söylerim bunu?
Açılmak istiyorum muhafazakar aileme nasıl söylerim bunu?
Cevapla