Eşim boşanmak istiyor benden nefret ettiğini söyledi sana karşı bir duygum yok diyor?

İkimizde 20 yaşındayız ve kaçarak evlendik ben ailemi sildim ilk başlarda çok güzeldi evliliğimiz sorumluluk aldı şu ocaktan beri değişti eve yardım etmez bir kira verir geri kalanı ben yaparım önceden beni kaybetme korkusu vardı bende hatalarını hep yüzüne vurdum düzeltsin diye hata yaptıkça bosanalim anlaşamıyoruz dedim ama çok seviyorum onu benden boşanmak istediğini söylüyor ama ben konuşmuyorken kendisi konuşuyor ya da geçen gece içmiş geldi senden başkasını istemiyorum diye böyle aşık aşık bakıyordu bende öyle bakma dedim tuttu sarıldu omzumdan öptü bir istiyor gibi bir istemiyor gibi zamana bırakalım feln dedi bu ara da bu aralar maddi ve manevi sorunları var kendisinin ama onu anlayamıyorum ne yapmak istediğini kafamı karıştırıyor gerçekten 1.5 aydır bununla uğraşıyorum dayanacak gücüm kalmadı çok yoruldum psikolojik olarak 1.5 senedir evliyiz bu arada

Eşim boşanmak istiyor benden nefret ettiğini söyledi sana karşı bir duygum yok diyor?
Cevapla