Eşimle anlaşamıyoruz boşanmak istediğimi söyledim benden nefret ederek bakmasına rağmen istemiyorum diyor?

Acaba antepte boşanmak ayıp bişeymi yani elalem ne der diyemi boşanmıyo çünkü hiç bişeyden mutlu olmuyo hayatı bana zehir ediyor hiç dışarı çıkmamı istemiyor sürekli bişey bulup söyleniyor nerdeyse hiç sosyal hayatım yok boşanmak istiyorum dediğimde resmen cinnet geçirdi çocuğumuz yok iki buçuk senelik evliyiz ve artık canıma tak etti gezmeye götürüyorum orada bile söyleniyo nasıl boşanıcam evlilikten falan soğudum iyice hayattanda soğudum aynı zamanda nasıl çıkıcam bu işin içinden?
Eşimle anlaşamıyoruz boşanmak istediğimi söyledim benden nefret ederek bakmasına rağmen istemiyorum diyor?
Cevapla