Keşke yeniden tanışsak, her şey daha güzel olurdu dediğiniz birisi var mı?

Keşke yeniden tanışsak, her şey daha güzel olurdu dediğiniz birisi var mı?
Keşke yeniden tanışsak, her şey daha güzel olurdu dediğiniz birisi var mı?
Cevapla