Keşke farklı şartlar altında tanışsaydik dediğiniz biri var mı?

şu an üniversite 1 deyim ama lisede aşık olduğum bir hoca vardı onunda ilgisi var gibiydi bence eğer okulda tanışmasaydik ya da ben daha erken doğsaydim falan çok iyi ikili olurduk çok güzel olurduk ama imkansız işte
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Keşke farklı şartlar altında tanışsaydik dediğiniz biri var mı?
Cevapla