İnsanlar neden bazen aşk hayatlarında zararlı ve toksik ilişkilerine devam etmekte ısrar ederler?

İnsanlar neden bazen aşk hayatlarında zararlı ve toksik ilişkilerine devam etmekte ısrar ederler?

Bazı insanlar, bağımlılık sorunları veya diğer psikolojik sorunlar nedeniyle zararlı ilişkilerde kalma eğiliminde olabilirler. Bu kişiler, terapilerle ya da diğer tedavilerle yardım alarak bu davranış kalıplarını değiştirebilirler. Diğer bazı insanlar, çevrelerindeki insanların beklentilerine veya sosyal baskılara maruz kalabilirler. Örneğin, ailesi veya arkadaşları, yanlış kişiyle birlikte olmalarına karşı çıkabilirler ve bu kişilerin kendilerini yargılanmış veya dışlanmış hissetmelerine neden olabilirler.
Cevap
1Cevap
Toksiklige bir kere girilince çıkış kapısı bulunmuyor, o sebepten.
Psikolojik vaka iki tip erkek profili var mesela kizlarin geneli kotu profili secer. Cunku kotu her zaman taninir. Bir mahallede iyi birini sor kimse tanimaz. Ama bir torbaciyi sor. Herkes tanir.
Bunun gercek hayatta ornekleri var. Bizim mahallenin en guzel kizi yuzlerce sabikasi olan bir torbaciya kacmisti.
Takıntı başka bir şey olamaz.
Onsuz yapamam der onsuz nefes alamam hayatım altüst olur der vs vs.
Çünkü konfor alanından çıkmak onlar için zordur. Yani yalnız kalmamak için.
Belki de farkında değillerdir
Sevdiklerini sandıkları için
Psikolojik altyapı
Acı seviyorlardir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?