İnsan sahip olamadığı herşeyin delisi sahip olduğu herşeyin nankörü müdür?

Biri vardı çok ama çok sevmiştim. O beni sevmedi sürekli itti. Hakaret, küfür, aşağılama.. Daha bir sürü şey. Sevsin diye o kadar çok fedakarlık ve iyilik yapmıştım ki o kadar olur. Bazen düşünüyorum acaba gelse sevse veya evet dese ben bu kadar çok sever mıydım diye.
İnsan sahip olamadığı herşeyin delisi sahip olduğu herşeyin nankörü müdür?
Cevapla