İnsan; ulaşamadığının delisi, sahip olduklarının nankörüdür. Doğru mu sizce?

Hani olur ya , "seni seviyorum"lar, "aşkı sende tattım"lar havada uçuşur. İki üç gün sonra bir bakarsın başkasına yürümeye başlamış bile...
Sizce , insan sahip olana kadar fedakarlık üstüne fedakarlık yapıp, sahip olduktan sonra da özüne dönmüyor mu?
Dipçe:Soru kategorisini kişilik ve karakterde açtım. Karakter bulunmuyor gerçi soruda.
İnsan; ulaşamadığının delisi, sahip olduklarının nankörüdür. Doğru mu sizce?
Cevapla