2 yaşında bir kızımız var. Tiktok geçmişine bakmıştım geçenlerde bir gün boyunca girdiği sayfaları gördüm vede inanamadım. O kadar fazla fazla ki. Yarı çıplak kadınları orasını burası sallıyor buda her kadının profiline girip iyicene izlemiş. Büyük kavga ettim ağladım , çokcana kızdım neden diye? Öylesine imiş. Özür diledi uzun uzun konuştuk. Amenna unutulmuyor ya unutmaya çalışıyoruz. Bugünde play stroden ödeme geçmişlerine baktım. Azar ve tanga (görüntülü konuşma ) uygulamasına bolcana para yatırmış. 1 sene nişanlı idik, 3 yılda evliyiz. Bu süre zarfında boyuna para yatırıp karı kızla gönül eğlendirmiş. En zoruma giden bir tarih var kızımızın doğumundan 2 gün sonra azarda gönül eğlendirmesi oldu. Sakin kalkamıyorum. Dün gece öğrendim. Yapıştırdım 2 tokadı ama yetmiyor aga boşanmak istiyorum bu karaktersizden amma velakin bir kızımız var !!! Ne yapmalıyım yahu Ne
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki yolunda gitmeyen bir şeyler var aşk ve cinsel hayatınız da. Sosyal medya da olup ta kendini kaybetmeyen insan mı var bu devir de. Bu işin kadını, erkeği mi var? Ve tokatlamak nedir hanfendi? Diyelim ki yerden göğe kadar haklısınız, tokatlamak nedir yahu? Aynı şeyi bir erkek yapsa kadına şiddet diye çıkıp ortalığa bas bas bağırıyor herkes, her medya. Bu neyin adaleti, insanlığı? Şiddet kadından gelince normal de, erkekten gelince mi zalimce? Tepkilerinizi konturol edin, neden bu adam böyle şeylere gerek duymuş, ona ne veremedim, nesi eksik kaldı demek varken, konuşup, oralara girme sebebini bulup, ortadan kaldırma fırsatınız var iken, bu kavgalar, usluplar sizce de doğru mu? Suç sadece sahibini bağlar ise de suça iten sebeplerden banane, benim hiç bir payım yok ta diyemeyiz. Konuşmak değer vermek, sahip çıkmak, korumak, taraf olmak ve bir ara da olmayı güçlendirmek, devam ettirmek için de bir fırsattır. Yoksa günler öyle bir birine benziyor ve su gibi akıyor ki, kaybolup gidiyoruz o küçücük evlerin içinde.
37 Yorumla- +1 yıl
Nasılsa savunuyorsunuz karaktersizşiği. Sebep yapmak isteyen çoktur. Ona bakarsanız ilgisiz alakasız olan o. Bencil olan. Bize vakti olmayan biride eşim. Arkadaşlar çağırda popon vura vura kaçan o. Geçmişine baktığımda bunu hastalık derecesinde bağımlılık yapmış. Karaktersizliği savunmanız çok hoş beyefendi. Onu o yola iteleyen ben isem. Benim onu hayli hayli bir adam ile aldatmam gerekirdi. Beni yanlız bırakan vakit geçirmekten aciz biri. tokatı iyi ki attım * kurusu.
- +1 yıl
@Erhancanlar Böyle bsy olduğunda çoğu erkek neden böyle bı mantıkla savunuyor anlamış değilim. Hemen eksikliği kadında görüyorsunuz. Acaba kadın aynı şeyi yapsa erkek oturup düşünür mü acaba ben hangi konuda eksiğim neyi yanlış yaptım diye. Yoksa namus kavramı sadece kadına aitmis gibi herkes namusunu başkası için taşıyormuş gibi davranıp kadının yaşam hakkını elinden alma karaktersiz ligini takinmazlar mi
- +1 yıl
Boşuna yaptığınızı savunmayın. Bu devir de hep kadınlar masum, hep onlar aciz, hep onlar savunmasız, hep onları korumak lazım diye diye iyice dengeleri alt üst ettiniz. Evlenmeden önce nerdeydi aklınız, neden sormadınız, araştırmadınız, emin olmadınız? Konuşacağınıza nden şiddet uyguladınız? Haklı olmak şiddet eyleminizi haklı çıkarır mı? Bir kadın olarak yargısız infaz yaparak kimlere, nasıl bir örnek oldunuz, neyin kafası ile, nasıl bir çağrı yaptınız hemcinslerinize. Kadınların da nerede ise tamamına yakını sosyal ortamdalar, neler yapıyor ve neler yaşıyorlar bir bilseniz. Demem o ki bir sorun var, er ya da geç farketmiş, görmüşsünüz ama çözmek konusunda yanlıştasınız, bu net ve benimle de bu konuyu boşuna savunarak tartışmayın...
- +1 yıl
Yanlış varsa iki taraflı bı yanlıştır. Ben sizin konuyu tamamen kadını suçlayarak kadının üstüne atmanızı sorguluyorum. Adama tek kelime etm missiniz ama kadın suçlu halbuki sorunun ortaya çıkma sebebi erkeğin davranışından ve sadakatsizliginden kaynaklı evlenm den önce sorgulamak ikisinnde işi sadece kadının değil. Ama sizin zihniyetinizr göre herseye kadın dikkat etmeli çünkü namus sadece kadınlara özgü. Bu kadar şeyi gordukten bildikten sonra hala diyosunz ki nden rmin olmadiniz. Daha emin olması için birebir gozuyle görüp üstünde mi yakalamasi gerekiyor. Size zor gelen cekemediginiz şey kadına tanınan haklar. Kadının eskisi gibi erkeğin her yaptığına göz yumup susup oturmamasi. Eskiden olduğu gibi kendi gözünde erkeği kendi bakması gereken aynada kendini yuceltecegine erkeği yuceltmis olduğu zamanları ariyosunuz. Şiddeti savunduğumu soylemedim ayrıca. Şiddeti sorguluyirsaniz bir yılda kaç tane kadın canından oldu ona bı bakın. Ama siz şimdi ona da dersiniz haketmistir diye
- +1 yıl
@Pırasalıbörek Hiç bir erkek nasından sapık, zalim, şiddet yanlısı olarak doğmaz. Hayatı boyunca kadın milletinden o kadar çok kazık yer, evlenene kadar melek olan kadın ne oluyorsa evlendikten sonra tam bir isyan makinesine dönüp, adam deyip sözde evlendiğinin hergün canına ot tıkar, kin ve nefret yaratır, yanından kaçar, yatağından kaçar, hayatından kaçar, duygusuz, sevgisiz, suratsız, geçimsiz birine dönüşerek erkeğin emdiği sütü burnundan getirir, boğar, siler, atar, hep kavga çıkarır, kavgaya sebep yaratır. Sonra da ben ne yapıyorum ki der çıkar ortaya. Hanfendi kabul edin, kadınlar olarak çok değiştiniz. Bizler eşitliği kabul ettik ama sizler eşit olun diye verilen hakları biz erkeklerden adeta intikam almak, bizleri yakıp, yok etmek için kullanmanın ötesine geçemediniz, çarpıtıp, mahvettiniz. Hiç bir konuda gönlünüzü alamıyoruz, yüzünüzü güldüremiyor, duanızı alamıyoruz. Bu mu size verilen hakların doğurduğu uzlaşma, anlaşma, huzur ve mutluluk? Gittikçe daha vahşi, saldırgan, iki yüzlü ve çıkarcı oldunuz. Her şey işinize nasıl gelirse çok çok daha kolay oldu. Artık üç buçuk atıyoruz birkadın ile aynı ortamda kalacağız diye. İki çığlık, iki ithm, iki söz bizleri katletmenize yetiyor. Bu çok güzel bir güç değil mi? Siz aldığınız bu hakları hakkaniyet için kullanmıyorsunuz. Daha saldırgan, daha küfürbaz, daha iki yüzlü, daha ahlaksız bir kadın nesli çıktı. Erkeğin bir kadına şiddet uygulaması için gerçekten çok ama çok çaba srfediyorsunuz. Oysa o çabanın zerresini aşka, sevmeye ayırsanız tek bir öf bile duymazdınız bizlerden. Ömrünüz bize attığınız kazıklarla dolu hanfendi. Sevgi değil nefret yaratmayı seçtiniz, olan biten bu aslında. Artık erkeklerin de kimyasını bozdunuz. Kendimizi bile tanıyamıyoruz artık...
- +1 yıl
Ne carpitmissinz konuyu yaa. Ben her kadın mükemmeldir melektir demiyorum ki aynı her erkeğin acımasız vicdansız ya da katil olmadığı gibi. Tekrar söylüyorum sizin burada tamamen kadına yuklenmenize benim tepkim ama bunu bile anlayamayacak kadsr genel bir ön yarginiz var.
- +1 yıl
@Pırasalıbörek Son kes söylüyorum. Bu devir de sadece kadının dediği oluyor. Erkek yok hükmünde. Kadın evet derse, seçerse, severse, gülerse, sokulursa, sevişirse, öperse, isterse, ver derse, al derse, yap derse, olacak derse, getir derse, götür derse, gel derse, git derse, yao derse, yapma derse, evet evet sonsuza kadar saabilirim. Bu kadar kadın terörü ve aymazlığı, adaletsizliği, saldırısı, ahlaksızlığı var iken söylermisiniz erkek nasıl oluyor da bunlar hiç olmuyormuş gibi robotmuş gibi öylesine kala kalcak. Ha bir de neden tepki vermiyoruz diye bile çıldırırsınız. Sadete gelelim. Sen kocanı yakalamışsın. Peki kocanın karşısındakiler ne kadınlar değil mi? Onların ne işi var kurulan bu tuzaklar da? Hani eşitiz ya:Ayakkabılığa bakınca benim bir yazlık ve bir kışlık olmak üzere 2 çift ayakkabım var. Ama sözde eşimizin nerede ise her renginden ikişer üçer var ve hala ne alıyorsun ki zaten der. Bitmek tükenmeyen yakınmalarınız, yangel yat, ne istiyorsam yap yoksa haaalarla sürekli tehdit eden hallerinizi hiç bir zaman unutmadık. Aşka zaten zerre inanmazsınız ve utanmadan da sevgiden, sadakatten bahsedersiniz. Bu mu seni haklı çıkaran ve benim ne suçum olabilirki zaten dedirten.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılBekara kadın boşamak erkek boşamak çok kolay.. sen eşini seviyor musun önce buna bak seviyor ve çocuğun da var ise iyi bir bedel ödet ki birdaha Cesaret edemesin.. ama dersen ki ben soğudum güven sorunum zamanlada geçecek gibi değil işte o ayrılmak istemen en doğru karar.. kendinde asla suç arama erkek bu her hafta herşeye bahaneleri vardır.. kadın yapsa bacım derler erkek yapinva erkek halbuki sana haram ona helal mi hayır işte illa erkegi pihoh derdnlindeler.. onun için biraz sakinleş ve ne istiyorsun düşün karar ver.
20 Yorumla
+1 yılSindirilecek bir durum değil bu, yapmam der fakat 2 gün sonra yine yapar. Çocuğunu düşünüyorsun anlıyorum fakat böyle bir babayla yaşamasındansa ayrı olun arada bir görürse görür, takıldığı kişileeden fırsat bulursa tabi.
Sana doğru düzgün eş olamayan adamdan çok babalık beklemeye de gerek yok. Ailenin ne demek olduğunu tam kavrayamayan uçkuruna düşkün, zayıf karakterli insanlar bunlar sadece benim gözümde...00 Yorumla
Lohusalıkta bile 40gün ilişkiye girmeden uçkuruna sahip çıkamayan biriyle işin cidden zor. Üzüldüm adına ama normal zamanda kadınlık görevini yapıyormusun? Buda önemli. Boşan veya boşanma diyemem senin kararın ama kendini üzme. Güçlü dur karşısında ona muhtaç olduğunu felan düşünmesin. Meslegin vardır umarım arkadaş ortamında Biraz takıl baksın cocuga sen gez kafanı dagıt. Hakkında hayırlısı olsun
013 Yorumla- +1 yıl
Kadınlık görevini yapıyor musun ne demek ya?
- +1 yıl
Yazık sana ya. İgrencsin
- +1 yıl
Açıklama yapmaya bile degmezsin. Attığın yoruma bakılınca...
- +1 yıl
Sen bu kafayla devam et yaşamaya. Senin fikrinde düşünmeyenler igrenç mi oluyor? Cinsellik de bir ihtiyaçtır giderilmesi gerekir aksi taktirde gözü dışarıya kayabilir. Erkekler için önemli bir eylem , kadınlar için çok önemli olmayabilir ama eşini doyurmalı kadın dedigin. Adamı harama sokmamalı.
- +1 yıl
Ne biçim bir kadınsın sen be? Kendine kadın bile dememelisin. Ne kadınlar var gül gibi geçinip yine aldatılan hiç mi denk gelmedin? İgrencsin rezilsin senin kızına üzüldüm... Böyle bit annesi olacak yazık
- +1 yıl
Bende senin annene üzüldüm, böyle cahil bir kızı oldugu için. Konu burada gül gibi geçinip giden degil, kadınlık görevini yapmadın damı adamın gözü dışarı kaydı dedim ben. Sen olayı ordan oraya saptırdın. Yaptıgı halde aldattıysa ozaman adam zaten Ş*er•fsiz. burada ben dogru olanı yazdım adama iyi yapmış seni aldatmakma demedim. Senin yaran vardı heraldeki gocundun.
- +1 yıl
Allah'a şükür hiçbir yaram yok. Annem benimle gurur duyuyor. Annem beni kkocana yetmen lazım yetmezsen gözü dışarıya kayar diye buyutmedi çok şükür. Ağlayarak yaz günlüğüne ezikkkk. Kendi kızına bile destek olmazsın sen
- +1 yıl
Konuşma uslubuna bakarsam zaten ergensin. İnsanı aşagılamadan iletişim kurmamandan belli zaten. Ezik felan demenden belli. Sen daha karı koca ilişkisini bilmedigin için fazla yorum yapmasan iyi olur. Evlilikte kadın ve adamın yatak odası iyiyse iyi anlaşırlar mutlu olurlar karşışıklı tatmin olursa. Sen yorma bunlara kafanı boş ver eşim seni hergün başım agrıo dedigin zaman aldatınca anlarsın
- +1 yıl
Anlaşılan sen aldstildigin zaman kocam yapar uhuhuh hak ettim tatmin edemedim deyip oturacaksin. Bol şans. Tekrardan kızına sabırlar diliyorum ezik kadın. Bb
- +1 yıl
tamam bb
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
+1 yılYorumları okuyucunca o kadar üzüldüm ki heleki erkeklerin... Kocanın yaptığı serefsizligi yetersiz kaldım falan diye sakın ört pas etme. Her şey c. nsellik değil sana ve kızına ihanet etmemeliyddi p@nisinin keyfi için. Ben sana boşan veya boşanma diyemem ama sakın bu durumdan kendini sucllama. He bosanirssn da bu senin en buyuk hakkın her kadın kaldıramaz bunu
48 Yorumla- +1 yıl
Şu yorumun altına imzamı atarım. Suçu kadına atmış erkekler, midem bulandı. Türk erkeklerine neden bir türlü ısınamadığımı, kafa yapılarından tiksindiğimi, flörtü bırakın arkadaş bile olmak istemediğimi bir kere daha anladım şu soruda. Bu tarz her olayda Türk erkeklerinden gittikçe soğuyorum.
- +1 yıl
Böyle varliklar yüzünden kadınlar susup eziliyor bir yetemedim kocama diye kendini suçluyor maalesef. Oysa yuva denen şey c. nselliktet ibaret olmamalı hele ortada bir çocuk varsa. Ve hiçbir kadında sırf çocuk varya diye hayatını zindan etmemeli ona böyle davranan bir adam için
- +1 yıl
Haklısınız. Çok üzüldüğünüzü tahmin edebiliyorum. Boşanmanızı tavsiye ediyorum ben de. Aranız asla iyi olmayacak, bu da sürekli çocuğa yansıyacak. Boşanması gerekip boşanmayan çiftlerin çocukları hayata tutunamıyor, kendimden biliyorum bunu. Evli kalıp çocuğun hayatını da karartmayın...
- +1 yıl
Bir karar verirken şunu düşün, bu hayatı ailem mi yaşayacak ben mi? Bu adamdan bosanmazsam ben ki mutsuz olacagim ailem mi? Güven problemleri yüzünden ailem mi sinir stres olacak ben mi? Cevaplar sen olduğuna göre ne yapman gerektigi sana kalmış. Başkalarının yaşamayacagi hayat hakkında karar vermesine izin verme. Gençliğini Dr değmeyecek bir adsm uğruna heba etme.
+1 yılYaptığı şey kabul edilir bir durum değil tabi ki, aldatmanın hiç bir türlü bahanesi olmaz ben olsam ayrılırım çocuk olsa bile çünkü böyle insanlar her zaman aldatmaya meyillidir. İlişki bitmiş ki aldatıyor, ilişki bitince otomatik olarak o insanla da işin bitiyor.
20 Yorumlaya bu dediğin sanal şeyleri yapan okadar cok insan varki, ama eşleri bilmiyor ve evlilikleri normal şekilde devam ediyor senin saftirik kocanın şanssızlığı yakalanmış olması, sana çaktırmada bunları yaşamıcakdın, reele dökülmedikçe takma okadar heves gelir geçer, pişman olmuşdur zaten yapmaz bidaha senin takip ettiğini bilir. böyle ufaktefek sanal şeylere çok takılmayın. başka sıkıntılarınız yoksa aranızda idare et bi seferlik.
13 Yorumla- +1 yıl
Diyorsun ki bu adice ihaneti ye yut görmezden gel şerefinin içine s. ıç
- +1 yıl
@uyumamlazim yok tamda öyle demiyorum önce sakinleş, sakin ken onunla bunu neden yapma gereği duyduğunu sorr, pişöman olup olmadığını iyice öğren, sonrada otur tekrardan çocuğunuz için ve kendin için , ayrıldıkdan soraki durumunu , düşün. sonrada şans verirsenki durumunu düşün, sakinken ama şu an sinirlisin. acele etme öfkeyle kalkan zararla oturur.
- +1 yıl
Ulan pişman olsa ilkinden sonra yapmazdı. Yapmış kadının suratına gülmüş yemeğini yemiş hatta yatmış etmiş sonra kalkmış başka kadına oradı burası in para yatırmış. Bu kadın bu ihaneti affetmek zorunda değil. Alır gururunu ayrılır bu i. tten nafakayı da basar bu ayrılığı da atlatır sonra mis gibi yaşar. He diğer türlü de her gün acaba başkası var mı diye kendini yer bitirir. Yemesin hayatı güzel duygularla yaşasın
+1 yılKızının böyle bir erkek arkadaşı / sevgilisi / eşi olsun ister misin?
Bu sorunun cevabı sana gereken cevaptır.
Kız çocukları ilerleyen dönemlerde eş adaylarında rol modeli olarak babasını, Erkek çocukları ise annesini alır.
Saygılarımla,
10 Yorumla
+1 yılKızın için ayrılmasan bile güvensizlik ve soğuma hissi her zaman içinde olacaktır o yüzden boşanmak mantıklı güvenmediğin ve soğuduğun bir insan ile bir ömür geçmez maalesef
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılNeden burnundan getirmek varken boşanıyosun parasını yesene al elinden herşeyini karşı çıkarsa ailesine söylemekle tehdit et boşanmaya kalkarsam aldatmaktan herşeyin gider elinden de araban evin paraların boşanırsak karı kız için yatırdığın paraları bana nafaka olarak verirsin de canım benim hiçmi bilmiyosjn böylw şeyleri biçok şekilde dize getirirsin tamam belki akıllanmaz ama en azından süründür boşanıpta sen zorluk çekersin onunda önüni açarsın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSadece sanaldan mi yapmış yoksa gerçekte biriyle buluşup yapmış mi
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOnu yapan fırsat bulsa yapacak birini bulza yapar bence
+1 yılTek çözüm, boşanmak boşanmak BOŞANMAK. Başarabilirsin🖤 Çocuğu öne süreceksen eğer, o herif müsveddesinden ne eş olur ne baba (hele hele baba🤦♀️). İnşallah en yakın zamanda sağlıklı bir süreçle boşanırsın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Kızın engel olmamalı boşanmana. Bugün bir şey olmaz der tolerans gösterirsin , hep yapmaya devam eder. Senin hayatın söz konusu. Ömrünü böyle irenç bir insana adayacak değilsin. Emin ol çocuğun da seni desteklerdi.
00 Yorumla
+1 yılniye suçu hiç kendinde aramıyorsun kocan suçlu eyvallah ama onu bu mecralara iten sensin adam demekki cinsel açıdan tatmin olmuyor ihmal ediyorsun kocanı Bu kadar basit
05 Yorumla- +1 yıl
Adamın yrraağı kalkık gezmese o kadınlarla görüşmek istemez bu kadar basit ammk sen iyi olduğunu sanıyorsun it oğlu it
- +1 yıl
Daha kocanı tatmin etmeyi bilmiyorsun bana kızacağına kadınlık yapta adam başka kadınlara gözü kaymasın nokta
Aşk İlişkileri konusunda 675 cevap paylaştı. Ya sineye çekip barışıp kızınız için evli kalmaya devam edeceksiniz. Ya da boşanıp hayatınıza bakacaksınız. Sizin hastanede olduğunuzu fırsat bilip gönül eğlendiren başka kadına gidenden eş olmaz.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı. böyle durumlarda fikir vermeyi sevmem ama bunu yapan reele de döker of çok zor ne diyeceğimi bilemiyorum işte sırf bu yüzden kimseye güvenemiyorum evlenmeyi düşünmüyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 813 cevap paylaştı. belirli biri ile buöuşmuş mu? belirli biri ile duygusal arkadaşlık ilişkisine mi girmiş? anlafığım adam sadece p*rno izlemiş. biraz abartılı tepki geldi bana.
02 Yorumla- +1 yıl
p*rno izlememiş karilarla görüntülü ssohbet uygulamasına girmiş. Azar dediği o milletle görüntülü sohbet ediyorsun daha ne yapsın mk yatmadigi kalmis
- Aşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılYani akrep misali içinde hep sokma hissi olacak. Senin ki de aldatacak. Yanı kizin küçük ama ya aldatılmayi göze alacaksın ya da kızınla tertemiz düzgün bir hayat yaşayacaksın yeni kismetlerle
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. Bak belliki o kadınları izleyip kendini tatmin etmeye çalışmış saniirmm sende iş güç çocuk derken biraz saldın galiba kendini... üstüne de kocanla da çok ilgilenmediysen biraz oturup konuşun burada her iki tarafta da hata var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 409 cevap paylaştı.
+1 yılKızın için ayrılmalısın. Maddi durumun var mı? Ver mahkemeye ne gerekiyorsa al kızın için şerefsizden.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 748 cevap paylaştı. Bence telefonu hiç karıştırmamalıydın. Kişisel bir şey çünkü
01 Yorumla
+1 yılkısasa kısas ile ne hissettiğini hissettirebilirsin
01 Yorumla
+1 yılErkekler Sanalı aldatmaktan saymıyor galiba
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇocuğunuz var diye onu alttan alamazsın? Ki bu trol mu artık bilmiyorum. Yani sırf çocuğunuz var diye onu alttan alirsan bu enayilik olur bilgine.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 972 cevap paylaştı.
+1 yılKızın var diye bu i. ti çekecek misin? İhanet kaldırılmıyor yahu. Her gün kendinle savaşacaksın. S’iktir et ş. erefsizi ayrıl gitsin
08 Yorumla- +1 yıl
sen kendi işine baksana, kadını ne yanlış yönlendiriyorsun itmit bilmem ne sana giren çıkan ne var anlamadım, yuvasını yıkmaya çalışıyorsun, kadın buraya gelmiş caresizlikden yanıt arıyor senin o dediğini yapcak olsa buraya gelemzdi zaten, ayrıca bu hayatta kimin kusur yok, napmış bu adam internete girip kadınlara bakmış yani sizin cinsinize, kendi hemcinslerinizi yarglıcak yere adamı linç ediyorsunuz, önce bi anlayın dinleyin nedir, insanlar adam öldürüyor hafifletici nedenlerden affediliyor, sen hiç internetten erotik sitelere girip bakmıyormusun, erkeklelre sohbet etmiyormusun yok etmiyorum dersen kendini kandırırsın, yanlış yönlendirmeyin insanları, çoluk çocukları var.
- +1 yıl
Lan güven misin nesin sg şeref yoksunu
- +1 yıl
@G-Ü-V-E-N neyin kafasını yaşıyorsun sen? Ailesinin rızkını gidio başka kadınlara yatırmış. Abi bu normal bir şey mi ya? Nasıl bunu sindir diyebilirsin nasıl bunları yut dersin ya. Kadın yapsa öldürülüyor bu ülkede en aşağılık insan damgası yiyor millete rezil ediliyor. Ben hiç erkeklerle böyle muhabbete girmiyorum bu bir. Girmiş olsam bile bu sadece helalimle olur aldatma olmaz bu da iki. Şimdi s’iktir git rezil hayat felsefenle uğraşamam
- +1 yıl
@G-Ü-V-E-N Kendinde mi bu halylari yiyorsun da Adamı savunmaya gevtin şeref yoksunu
- +1 yıl
Senin fikrine s@karim verdiği akla bak kadının en büyük hakkı bosanmak senin gibi şeref yoksunu adamları kimse tasimamali
- +1 yıl
@sjsjsjssjahsjw 👏🏿👏🏿
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Devamlı protesto et bence
İsmiyle hitap et ona
Yemek hazırlama
seks yapma sevişme aynı yatakta yatma01 YorumlaHemen bir sonuca ulaşma. Biraz sakinleş. Aklıselim karar ver.
04 Yorumla
+1 yılSebebini sordun mu sen mi ihmal ediyordun esini
08 Yorumla- +1 yıl
Anlatmak istersen dinlerin ben de evliyim yardim etmeye cakisirim bu durumda biraz zor ama anlstirsan belki biraz ferahlarsin
- +1 yıl
Öyle olur genelde ne diyor dm atsan
- +1 yıl
Senin ilgilenmediğini mi soyluyor
- +1 yıl
Eee mesaj atilmiyor sana istek kabuk ettin ama sen yaz
- +1 yıl
Evet bizde de var 1 tane çocuk 2 yaşına girecek biliyorum
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Kısasa kısas sende kaçamak yap alsın boyunun ölçüsünü ben sana yardımcı olurum istersen
03 Yorumla
+1 yılEn iyisi boşanmak. Doğumundan iki gün sonra bile bu işlerle uğraşan birine daha fazla katlanmamalısın.
20 Yorumla
+1 yılevde sevşmiyor mu hiç neden gözü dışarıda kocanın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılInsan hata yapabilir bir kez affedilir ama ikincisi bilemem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı şekilde cevap ver anlasın dünyanın kaç bucak olduğunu. Elalemin kızlarına kaldır mış madem. Şimdi de elalem karısına kaldırsın da görsün bakalım. Özürle paçayı kurtarmak yetiyor mu yetmiyor mu.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSen gel he de bu işe. Bu hazzı taşa derim.
+1 yılAldatmayan erkek yoktur yakalanmayan erkek vardır. Seninki profesyonel değilmiş yakalanmış
11 YorumlaKocanızın sorunu manevi. Evli erkeklerin veya kadınların dinen alacagı cezayı bilse kesinlikle bunu yapmazdı.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçmiş olsun. Özel hayatınız nasıldı bu süreçte?
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMesajın açılı olsa yazmak isterim bende eşimle benzer sıkıntılar yaşıyorum
Cevap sahibi+1 yılDemek ki yazamayacağım şeyler var
Cevap sahibi+1 yılPeki sen
Cevap sahibi+1 yılBilirsin
Gizli Üye(25-29)+1 yıltiktok falan tamam da bu kadarı fazla kızın olsa da sal o adamı
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılhay allahım yaa nerden girdi hayatına bu lanet
+1 yılyahu cocuk var ise var arkadas. Bu cocugun boyle bır anne baba ılıskısınde buyumesı daha mı saglıklı zannedıyorsunuz sız ya? Bu hale gelmiş anne babayl buyumesı asıl cehennem
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılOnun şerefine tükereyim
20 Yorumla
+1 yıl2. Çocuğu yapmadan boşan o artık akıllı durmaz katlanabilirim diyorsan çocuğun için devam et ama başka çocuk yapma
00 Yorumla
+1 yılgozu disarda yani niyeti varmis.. engelleeyecek cozumler bul
00 Yorumla
+1 yılSen onu aldat
Şaka yaptım haa
Ciddiye alma
Boşan gitsin
Mal00 Yorumla
+1 yılİyice takip et çaktırma ama. Hatasını anlamış mı onu öğrenmen lazım
00 Yorumla
+1 yılSayfaya girmis kizlara girmemis aldatma sayilmaz ayni seylwr artik sokaklardada var erkek meraklidir illa bakar yaradilis cicim
00 Yorumla
+1 yılBence bir süre bir şey yapma baktın devam ediyor gereken neyse o an onu yap
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 548 cevap paylaştı.
+1 yılO senin gordugun bide gormedigin neler vardir
01 Yorumla
+1 yılseni rahatlatacak sa sende yap
02 Yorumla- +1 yıl
o zaman yapacagin bir şey yok gibi
Gizli Üye(30-35)+1 yılGönül eğlendirme değil onları istiyo sende bulamadıkları varmış demekki :/
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bosanma kolay ama ortada cocuk varsa sıkıntılı
00 YorumlaBende bu sorunun cevabini ariyom maalesef
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
+1 yılkonuşmayı dene düzelmesini değişmesini
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılEvliler daha çok aldatıyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yapana sende yapacaksın aklı başına gelsin
07 Yorumla- +1 yıl
Apt@l gibi konuşma herkesin kendi aybi millete akıl verirken düzgün verin
- +1 yıl
@mk aldatıp adamın seviyesine mi insin beyinsiz
- +1 yıl
Hadi lan oradan edersem nolur vereceğin aklı senin varya uza şuradan
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılYatakda mutlu değilse arayıştadır
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBende doyumsuzum
Cevap sahibi+1 yılKabul ettin ama bişey daha yap
Cevap sahibi+1 yılAnla ilte sadece kabul etme isteği gel diye attım
Cevap sahibi+1 yılCanım nerdesin
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılboşannmalısın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanmalısın isterse 5 çocuğun olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılnafaka almadan git boşan!
00 YorumlaVur kıçina tekmeyi. Hak ettigi gibi yaşasın
00 Yorumla
+1 yılOna gereken cezayı ver
02 Yorumla- +1 yıl
sopa
Azar ne?
04 YorumlaAyrıl.
00 YorumlaTakilsin adam fazla abartma istersen
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 482 cevap paylaştı. Sen de onu aldat
00 Yorumla
+1 yılAyrılacaksın
00 Yorumla- Devamını Gör (7)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer