3 aylık evliyim, 7 yıldır beraberiz. Eşim sosyal medyadan birileriyle konuşuyor. Ortada çok emek var, ne yapacağım?

Yaklaşık 7 yıldır beraberliğimiz var 3 aydır da evliyim. Ortada vermiş olduğum çok emek var ailem istemedi hep zorlandım şimdi de daha 3 aylık evliyim başkalarıyla konuşmasını yakaladım. canım canım düşüncelere girip sen yoksan ölürüm falan diyor. Ben de korkuyorum. Ne yapacağım bilmiyorum. Tamamen kopmak istiyorum. Ama tekrar bi mücadeleye girmeye cesaret edemiyorum😢

3 aylık evliyim, 7 yıldır beraberiz. Eşim sosyal medyadan birileriyle konuşuyor. Ortada çok emek var, ne yapacağım?
Cevapla