bana beni üzmek istemediğini söyleyip konuşmayalım demişti düzgün şekilde konuşmayı kestik. aradan 3 4 ay geçti asla iletişim yoktu zaten her yerden çıkarmıştım bnde. geçen haftalar sevgili yapmış bni annemi kız kardeşimi falan engellemiş çok komik çünkü ona asla ailemden ulaşmaya çalışmadım kendimden bile yazmayacağımı o da biliyo ne bu saçmalık sizce sebebi ne?
üstelik ben onun ablasıyla takipleşiyorum o da arada onun fotosunu falan paylaşıyodu bi de beni yakınlarından çıkarmış annemi eklemiş beni çıkardığını fark edeyim diye heralde nfvkjnkdnb sizce dertleri ne bide yeni sevinden ayrılmış olabilir biosuna tarih atmıştı kaldırmış
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ailecek çocuğu sevgili yapmışınız , işiniz olmayınca o da sizi ailecek engellemiş. Kurcalamanın alemi ney. Çok garip oyunlar bunlar.
tam tersi onun ailesi benle iletişimdeydi ben annemden falan eklememiştim bncede garip
annemi kızkardeşimi falan engellemiş diyorsun, onların ne işi var adamın medyasında telefonunda.
Amacı falan yok niye her konudan kendinize oay çıkartıyorsunuz ki? Ulaşmaya çalışmıyorsun ama stalklıyorsun biosuna kadar kontrol ediyorsun senin amacın ne ki
tesadüf gördüm ben ayrıca birbirimizle iletişim yok ne diye ailemi falan engelliyo insan bi noluyo diyo sevgilisi olan adamla işimiz olmaz yoksa
Ben iletişimim olmayan kişileridr engelliyorum misal amacındayom önüne çıkmasın diye. Oda görmeni istemiyor olabilir ya da tamamen sildiyse engelleyebilir engele bu kadar kafa yormayın bence
Tesadüfende gçrmedin baya stalklıyorsun son yazdığın cümleden ele vermişsin kendini
Sen varken ailen önemliydi seni tamamen sildi aileninde önemi kalmadı ve onlarıdasilip engelledi olay bu
bana beni sevdiği söyleyip ayrılmıştı falan ondan biraz taktım ama haklısın
engellediğini fark ettikten sonra baktım evet
Mantıklı. Ya yazarsanız diye riske atmamış hiç
ne yazacam be yazsam 3 4 ay geçmiş yazardım zaten lkdtlbktdb
Kızla arası bozulmasın diye. Bende öyle mesela şimdi sevgilim var önceki sevgililerimi engelledim yazan eden olur foto paylaşınca gören olur falan riske gerek yok
ailelerinide mi engelliyodun knks zaten beni engellemesini anlarıım ama evli olan ablamı bile engellemiş
Hesabımı görmesinler diye engelledim evet
Tamamda sanane bundan engller engeller niye battıki sana
@Kerem0607 çocukça çünkü
anladim bn öyle yapmam yani hayatımdan çıkmış ve önemsemiyosam niye engelleyim o yüzden aklım karıştı
Seninle bağı komple koparmak için anlamadınmı hala boyle yapmasa ortak kişi vesilesiyle yine barışma ihtimali var çocuk bunu ortadan kaldırmak için yapmış
@Kerem0607 aynen
Sana akıl verimimi numarasi engelle heryrdrn engelle geçmişi bırak önüne bak hayatta daha ciddi daha önemi şeyler var kendini geliştirmek gibi
@Kerem0607 öyle yapıcam zaten teşekkürler akıl için
@Kerem0607 ya yazsam iletişime geçmek istesem ortak arkadaşlarıımız var ailem ne alaka
2 ihtimal var ya öğrenmeni görmeni istemiyor ya da hiç bi şekilde ona ulaşma ihtimalini bırakmıyor kız görmesin etmesin diye
tuhaf ya erkeler kapatılsın lmrsblmb
Araları bozulmasin diye olası bir tehlike
ya beni engellemesi zaten okeyde annem falan ne alaka
Gormeni istemiyor bu kadar basit çocuk düşünmüştür o annesinin hesabından bakar ya ablasinin hesabından bakar tamamen aileyle bağı koparmiş mantıklı yapmis
@Kerem0607 knk yazmam ailemden de hiç eklemedim onu, görmemin de ona bi etkisi olmaz saçmalık yani
Knk geçmiş geçmişte kaldı önüne bak tamam boş ver kendine yatırım yap kendine geliştir
@Kerem0607 ya beni böyle üzdüğü için pişman olsun istiyorum çünkü bu ilişki için çabalayan oydu başta istememiştim bile ben sonu böyle boktan olur üzülürüm diye kendine güvendirip yarı yolsa bırakan o bi de böyle çocukça şeyler sinir bozuluyo
@Kerem0607 yoksa haklısın zaten geçmişte bırakmayı bnde çok istiyorum engellemiş engellememiş bana bi etkisi yok ama insan işte kalbi kırılıyo bi yerde
Anlıyorum hemen unutulcak birsey değil ama karşıdaki insan zevki sedasına bakıyor sen kendini yıpratıyorsun
@Kerem0607 haklısın ama elimde değil bena beni üzmek istemediğini söyle git milletle hayatı yaşa bnde istemeden takıyorum işte teşekkürler yinede dediğin gibi önüme bakıcam
Sen ne iş yapiyorsun
@Kerem0607 öğrenciyim
Ne okuyorsun yas kaç
@Kerem0607 ybs okuyorum 19 yaşım
Ybs ne?
@Kerem0607 yönetim bilişim sistemler , işletme yazılım karışık
Sal gitsin
saldım knka eyvallah