Eski sevgilim sevgili yapmış ve beni annemi ablamları falan engellemiş hiç iletişimimiz yoktu zaten amacı ne?

bana beni üzmek istemediğini söyleyip konuşmayalım demişti düzgün şekilde konuşmayı kestik. aradan 3 4 ay geçti asla iletişim yoktu zaten her yerden çıkarmıştım bnde. geçen haftalar sevgili yapmış bni annemi kız kardeşimi falan engellemiş çok komik çünkü ona asla ailemden ulaşmaya çalışmadım kendimden bile yazmayacağımı o da biliyo ne bu saçmalık sizce sebebi ne?

üstelik ben onun ablasıyla takipleşiyorum o da arada onun fotosunu falan paylaşıyodu bi de beni yakınlarından çıkarmış annemi eklemiş beni çıkardığını fark edeyim diye heralde nfvkjnkdnb sizce dertleri ne bide yeni sevinden ayrılmış olabilir biosuna tarih atmıştı kaldırmış

Eski sevgilim sevgili yapmış ve beni annemi ablamları falan engellemiş hiç iletişimimiz yoktu zaten amacı ne?
Cevapla