Sevgilim beni engelledi. Annesi iletişime geçti ama dogru mu yaptım bilmiyorum?

5 senedir sevgilim. Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ve annesinle tanıştım numarası var bende. Özel günlerde bayramda kandilde yazıyordum o pek yazmıyordu. Sevgilimle 3 hafta önce kavga ettik. Hava yağmurlu sana yazıcam dedi ve 2 saat bekledim yazmasına ama uyuya kalmış. Daha öncede böyle bir sey yaşandı ve bu sefer yaptığın ayıp dedim ve konu istemeyerek büyüdü eski konular eklendi. Neyse ben yemin ettim bu sefer uğraşmayacam diye ve o da inşallah öyle olur senden kurtulurum dedi ve engelledi işte. Annesi bana bir kaç gün önce yazdı halimi hatrımı sordu. Annem kanser tedavi görüyor sağolsun hep annemi soruyor halin merak ediyor. Sevgilime sormuş beni o da sadece çok soru sorma demiş ve bir şey anlatmamış. Bana küs müsünüz konuşmuyormusunuz diye sordu. Kavgayı anlatmak istemedim sadece onun anlatmayıp benim anlatmam hoş olmaz dedim ve teşekkür ettim benim halimi merak ettiği için. Tabi sorucam benim kızım sayılırsın dedi. Şimdi napıcam bilmiyorum. Annesini çok seviyorum iyi niyetli ve gerçekten direkt beni kabullendi sevdi. Soğuk mesafeli davrandım önceki mesajlarda "anne" diyordum bu sefer de tek "senli" konuştum. Anne demem doğru olmaz diye düşündüm çünkü şu an oğluyla nerdeyse 1 aydır görüşmüyorum. Annesine tekrar yazmalımıyım ve doğruları söylemelimiyim yoksa özelimizi özel tutup aramızdaki sorunları kimseyi dshil etmemelimiyim? Ona söylesem sevgilimle konuşur belki de aramızı düzeltir ama açıkcası doğru bulmuyorum.

Sevgilim beni engelledi. Annesi iletişime geçti ama dogru mu yaptım bilmiyorum?
Cevapla