Eski sevgilim beni "istemediği" halde neden benimle iletişim kurdu?

1 yıllık ilişkim biteli 5 aydan fazla oluyor. Erkek arkadaşım ilişkinin başında bana karşı çok sevgi dolu, anlayışlı ve harika bir sevgiliydi. Ancak ona yaptığım bir hatadan sonra (aldatmadım ancak güvenini zedeledim) eskisi gibi olmadı hiçbir zaman ve en sonunda beni terk etti... Aylarca beni izlemeye devam etti ayrı olsak da ama hiç iletişim kurmadı. Buna doğum günüm de dahil. Yakın zamanda dolaylı yoldan benimle iletişimi oldu ve konu yüzleşmeye geldiğinde "seni affetmeyeceğim, senin ahın tuttu işim rast gitmedi, severek ayrıldım ama olmayacağımız belli" gibi şeyler söyledi. Sonra yine normal konuştuk ve aniden yine kesti konuşmayı. Kendimi tekrar terk edilmiş gibi hissediyorum ve tam toparlamışken bunun olması beni çok yıprattı. İlişkideyken elimden geleni yapmıştım, ve o benden ayrılırken de ilişkiden sıkıldım senden değil diyerek ayrılmıştı. Bana ilişkideyken de çok ağır suçlamalarda ve hakaretlerde bulunuyordu sonra sen beni bu hale getirdin diyordu. Ben yine de alttan aldım ve inandım ona. Ancak şimdi tekrar konuşmuşken beni suçlamasına anlam veremiyorum, eğer ben çok kötüysem neden beni bu denli takip ediyor, başka hesaplardan deniyor? Amacı nedir o zaman? Gerçekten üzgün mü yoksa bana acı mı çektirmeye çalışıyor hala? Bu bedeli ömür boyu ödemek istemiyorum

Eski sevgilim beni "istemediği" halde neden benimle iletişim kurdu?
Cevapla