Bu zamana kadar 2 kişiyle uzak mesafe illeti pardon ilişkisine girdim ve giden taraf hep ben mi olmalıyım?

2 sevgilim oldu biri Antalya'daydı sınava çalışıyorum durumum yok sen gel sonra ben gelicem söz dedi ikna etti ve yanına gittim ona bebek gibi davrandım sonra da beni terkedip gitti. Sonra diğeriyle görüşmek için Bursa'ya gittim o da aynı şeyi zırvaladı dediki işten dolayı yorgun oluyorum tatil günümde de dinlenmek istiyorum diyerek beni ayağına çağırdı enayi ben tabi kabul ettim çünkü malım sonra o da beni bıraktı. Yeni flörtüm de Düzce'de ve yalvar yakar ayağına çağırıyor yemin ederim gelebilsem gelirim ama işlerim yoğun diyor siz olsanız napardınız arkadaşlarımın iyice maskarası oldum herkes bana enayi diyor ağlicam valla.
Bu zamana kadar 2 kişiyle uzak mesafe illeti pardon ilişkisine girdim ve giden taraf hep ben mi olmalıyım?
Cevapla