Her zor zamanında yanında oldum ama şimdi başkasıyla, hak mı bu?

Bi kafede oturduğumuz zaman en ucuz olanı isterdim hep. Zorlanmasın isterdim. Bana ödetmezdi gururluydu o yüzden en ucuzu seçerdim ya da boş ver oturmayalım Bi yerde derdim. onun için canımdan vazgeçerdim soba başında yaşlanabilirdim. Benim ona verdiğim bu sevgiyi sadece annesi verebilir özellikle bu zamanda. Sonra ne mi oldu? 1 hafta önce senin bendeki yerini kimse doldurmaz deyip 1 hafta sonra Başkasını seviyorum mutlu olmak benimde hakkım deyip gitti.
Bu bir soru değil içimi dökmek istedim. Canım çok yanıyor ne yapacağımı bilemiyorum. Yine çok sevdiğim için mutlu olsun istiyorum. Aptal diyebilirsiniz ama inanmıştım sözlerine.
Güncellemeler
+1 yıl
Ve daha anlatmadığım bir sürü fedakarlık... Pişman değilim ama keşke böyle kandırmasaydı.
Her zor zamanında yanında oldum ama şimdi başkasıyla, hak mı bu?
Cevapla