Ayrılır ayrılmaz başkalarıyla beraber oldum şimdi barışmam doğru olur mu?

Fakülte terası bilirsiniz ortamı biraz sapkındır. Ayrılık acısını atlatmak için tek başıma gitmiştim oraya o gece kabul ediyorum biraz kucaktan kucağa zıpladım. Kaç kişiyle yakınlaştım bilmiyorum mekan kapandıktan sonra geceyi bir çocukla arabada geçirdim zaten. Kendime hiç yakıştırmadığım iğrenç şeyler yaptım. Şimdiyse sevgilim barışmak istiyor ben de istiyorum ama o geceden sonra ben onu hak etmiyorum. 2 senelik ilişki biter bitmez başkalarının koynuna girdim bunu ona söyleyemem. Doğru olan barışmamamız değil mi? Barışırsak ona haksızlık olur.
Ayrılır ayrılmaz başkalarıyla beraber oldum şimdi barışmam doğru olur mu?
Cevapla