Onun yüzünden ne yapacağımı şaşırdım tavsiye verir misiniz?

Aynı kurumda olduğum bi cocuk var bahsettigim kisi bu ve arkadaşları. Kuruma geldigim ilk günler etrafa bakınıyorum falan böyle tanıdığım var mi diye neyse ertesi gün bu arkadaşlarına ne demisse ki cok belli "beyler bu kiz bana bakti falan" diye çünkü ertesi gün bana bakarak o ve canım arkadaşları bana bakip kikirdasiyorlardi. Aralarinda bide kiz arkadaşları da var beni ne zaman gorse suratima bon bin bakip gülüyorlar asiri rahatsiz oluyorum. Ki tanışmiyoruz bile sohbetimiz bile olmadi hiç de görmedim daha önce bu çocuğu neyin havasını yaşıyor anlamış değilim. Sonraki gunlerde bu boyle devam etti nerede beni gorseler bana pür dikkat bakiyorlar siritiyorlar. Hayir yani anlamis değilim bu nasil egodur ya bu nasil kafada kurmaktir cidden kendini falan mi tatmin etmek için sohbet arasinda böyle bi laf atti ortaya bilmiyorum. Zaten uzaktan pısırık birinede benziyor sa2lak anlayamadim yani. Hayir yani sevgisiz mi kaldin be çocuk. Ne bu ya iftira resmen. Ben onlari her gördüğümde çok rahatsız oluyorum. Görünce boyle elim ayagim dolaşıyor sinirden uzaklasmaya çalışıyorum. Daha da göze batıyor galiba. Öyle bi canım ki ne yapacagimi sasirdim. Neyin kafası bu ya? Manyakliktan baska bişe değil.

Onun yüzünden ne yapacağımı şaşırdım tavsiye verir misiniz?
Cevapla