Böyle bi durumda ne yapmalıyım fikir verebilir misiniz?

1.5 yıllık sevgiliyiz ve dün tartıştık aşırı kıskanç davranıyor ve kısıtlayıcı davranıyor bazı konularda özet geçmek gerekirse. Daha sonra tartışmayı kesip bir süre sonra iyi geceler yazdık. Sabah günaydın mesajı da attık genel rutindi hep bizim için. Ondan sonra sinirli olduğum ve onun adım atmasını gerektiğini düşündüğüm için bütün gün ne ben yazdım ne o yazdı. Daha önceden de böyle olduğunda wp'den son görülmesini kapatırdı (İlgimi çekmek içinmiş ilk mesajı atıyım diye). Her tartışmada ilk adımı atan taraf hep bendim bu sefer de ondan bekledim açıkçası. Sonrasında mesajlaşmayınca önce wp'den son görülmesini kapatmış yazmadım. Daha sonra hiç beklemediğim şekilde instagramdan çıkarmış. Bunu daha önce yapmamıştı hiç. Ben yazmadım yine. En son şimdi mesaj atmış fotoğrafımızı kaldırabilir misin diye. Tamam nasıl istersen diyip kaldırdım. Bugünle birlikte 2 gün oldu konuşmuyoruz. Bu arada uzaktan ilişki (2-3 saatlik bir mesafe) bir süredir ama sıkça görüşüyoruz. Bu konuda sizin yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi merak ediyorum.

Böyle bi durumda ne yapmalıyım fikir verebilir misiniz?
Cevapla