3 aylık sevgilimin artı ve eksi yönlerini yazdım aşağıya yani kendi içimdeki sizce ne yapmalıyım devam etmeli miyim?

+kişilikli
+Sadakatli
+Çalışkan
+Gerçekten seven
+Güvenilir
Benim içimde ki şüpheye düşüren eksi yönleri ise


-buluşunca sıkılmak - tipinden çok hoslanmamak
-ömür boyu Doğu'da yaşamak
-işsizlik
-içimde heves kalmamasi

Güncellemeler
+1 yıl
Ama o kadar seviyor ki beni kıyamıyorum acaba onu kaybetmekle kötü mü yapmış olurum
3 aylık sevgilimin artı ve eksi yönlerini yazdım aşağıya yani kendi içimdeki sizce ne yapmalıyım devam etmeli miyim?
Cevapla