Güncellemeler
+1 yıl
Ama o kadar seviyor ki beni kıyamıyorum acaba onu kaybetmekle kötü mü yapmış olurum
+kişilikli
+Sadakatli
+Çalışkan
+Gerçekten seven
+Güvenilir
Benim içimde ki şüpheye düşüren eksi yönleri ise
-buluşunca sıkılmak - tipinden çok hoslanmamak
-ömür boyu Doğu'da yaşamak
-işsizlik
-içimde heves kalmamasi
Gerçekten aşık olsaydın gözüne dünyanın en yakışıklı erkeği gibi gelirdi ve tutkun olsaydı ona karşı hevesin olurdu buluşmaya can atardın buluşunca sıkılmazdın. Bu ilişki tek taraflı sadece o seviyor. Tek taraflı bir ilişki yürümez.
Cevap
3Cevap
yönlerine bakıyorum da bir insana bunları iletişim kurarak konuşarak katamazsin fakat eksi yönleri iletişim ile değiştirebilirsin.
Bu arada sevgilin baya ekside artilarin hepsinin daha iyisini sana verirler burdan bile
Eksi yönlerini onunla konuşmalısın.
eksileri çok fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?