Son çıkan kanunun ardından evlilik sonrası hangi seçeneği uygun görüyorsunuz?

Peki erkekler kendi soyadını taşımak istemeyen birine nasıl tavır alır?
Eşimin soyadını taşımak isterim
Kendi soyadımı kullanacağım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Eşimin soyadını almak isterdim
normal şartlarda kendi soyadımı kulanmak isterdim ama babamın 4 yaşında terk etmesinden dolayı eşimin soy adını kullanacağım
Onun soyadını almayacaksam ne diye evleniyoruz ‽
Eşimin soyadıni taşımak benim için gurur verici bir durum.. seve sev taşırim..
Eşimin soyadının almak isterim. Kendi soyadımı kullandığım yeter.
İkisini de almak isterim ama ortaya nasıl bir şey çıkacak görmem lazım😅😂😅😅😂😊
Eşimin soyadini alirdim çünkü çocugum ile ayni soyadi tasimak isterdim.
Soyadım güzel böyle kalsın.
Her iki soyadı da taşırım
İkisini de kullanırım ne olacak
Eşim benim soyadimi alacak
eşim soyadımı alcak