Evet Alırım
Kendi soyadımı kullanmaya devam ederim
Hayır almam
Her iki soyadı kullanırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Her iki soyadını kullanmayı tercih ederim. Evlenene kadar kendi soyadım ile bir şeyler yaptım o yüzden kendi soyadimi bırakamam. Evlenince eşimin soyadını almazsam da bu da çok tezat olur o yüzden ikisini kullanmak daha mantıklı
Yani aslında mantıklı bencede ben mesela eğer evlenirse eşimin benim soyadımı almasını istemem ve ama eğer her iki soyadı kullanmak isterse mantıklı :)
Niye senin soyadını almasını istemiyorsun? Genelde erkekler bu konuya çok takılır soyadını almama mevzusuna
Yani ben istemem bence ataerkil ve yanlış bir düşünce
ama kendi almak isterse kabul ederdim kendi kararı sonuçta :)
Cevap
4Cevap
Keşke evlendiğim kadının soyadını alabilsem.
Bizim gibi böyle düşünen erkek çok az var be kankam :)
Aynen kanka haklısın.
bilmiyorum buna simdi karar veremem ama bana hep kullanmak istemesek erkek tarafı bunu kabul etmeyecek gibi geliyor.
Alırım ya zaten kendi soyadımda sıkıntı yaşıyorum babamla değişirtirsek mi diye konuşuyoruz filan😂
hayır almam soyadımı seviyorum büyükyazıcı <3
Kendi soy adımı kullanmak istiyorum
Bence en güzeli
Kesinlikle
Soyadı güzelse alırım smdkdksş
Jdjdjdjsjs
Duruma göre bakarız soyadını görelim önce
Çok saçma bir şey ne farkı var
Tabiki Hayır O kadar da düşmedik
Almak zorunda mal misin lan
Artık zorunlu değil yasalar değişti
Bos bos isler
Almam
Bence de en doğru karar :)
Evet
Alırım
zaten almiycammi
Anayasa Mahkemesi (AYM), Türk Medeni Kanunu'nda yer alan ve kadının soyadı olarak yalnızca evlenmeden önceki soyadını kullanmasını engelleyen hükmü eşitliğe aykırı bularak iptal etti. Böylelikle kadınlar, evlenmeden önceki soyadını, tek soyad olarak evlendikten sonra da kullanabilecek.28 Nis 2023
Vay bilmiyordum
Ama ben yine kociskonunkini alirim
Jdjdjddjdj :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?