Merhabalar,
Siz erkekler eşinizin soyadını alır mıydınız? Ve siz kızlar kendi soyadınızı kullanmaya devam eder miydiniz?
Merhabalar,
Siz erkekler eşinizin soyadını alır mıydınız? Ve siz kızlar kendi soyadınızı kullanmaya devam eder miydiniz?
Toplumdan linç yemeyecek olsam eşimin soyadını alırdım. Niye dersen benim çocuğumu taşıyacak 9 ay, fedakarlıklar yapacak, soyumu devam ettiren onun karnı iken. Yani sen sadece kadına meni yolluyorsun gel git yaparak o kadar. Bir çaban yok erkek olarak. Ama kadın öyle mi? Doğururken onca acı, sonra emzirirken onu büyük bir fedakarlık içinde, sütüm kesilmesin diye dikkatli beslenmesi. Dahası bir evladı yetiştiren de annedir; babaya göre. O yüzden eşimin soyadını almanın daha doğru buluyorum.
Çok ince ve haklı düşünceler. Katılıyorum.
Benim soyadımı almayacak kadın, otursun kendi evinde patates soğan soysun zaten. Benimle evlenmesine gerek yok.
Ona "sen benim soyadımsın" diye şarkı söyleyemeyeceksem ne diye evleniyoruz dimi ama? :D
Romantik reyiz şlghxx ben odunum ya bak burada ayrıldık işte
Kız kaçıran şkfkx
Kız arkadaşımın adı Elmas soyadı Demir. Benim soyadım Çelik. Evlenince kendi soyadımdan vazgeçmem diyor. 'Elmas Demir Çelik' olarak kullanacakmış. Fabrika ismi gibi diyorum yok diyor 🥹
Şkdjk iyimiş
Soyadı olayı çıkmadan önce de kendi soyadımı kullanıyordum. Evlendikten sonra kimliğimi değiştirmedim. Sadece resim yerlerde eşimin soyadı geçiyor. Onun dışında soranlara da kendi kızlık soyadımı söylüyorum. Örneğin Trendyolda falan da hala kendi soyadım var, kargocular öyle hitap ediyor. Ama çok da önemsediğim bir durum değil açıkçası bu.
Cevap
11Cevap
Merhaba,
Hayır, eşimin soy adını almam, soy adımı almayacak kadını da istemem! 😅
Ben sevdiğim kadını soy adını kullanmak isterdim sadece
Sabancı Holding'in veliahtlarından biri olsak o zaman belki kafaya takardım ama önemli insanlar değiliz o kadar ve bu sebepten ötürü kafaya takmam
Evleneceğim ve müstakbel eşimin soyadını kullanacağım. Yani herkes istediğini yapabilir, imkanım olsa ikisini de kullanırdım ama ikisi soyisim de çok uzun
eşimin soy adı güzelse belki onunkini alırım ama olmadı sanırım hem eşininkini hemde kendi kızlık soy ismini kullanabiliyormuşsun ikisini aynı anda
büyük ihtimalle ikisinide kullanmak isterim ben
Takıldığım bir konu değil, onum soyadını kullanırım
Benim soyadımı almayacak kadınla işim olmaz
İşte klasik Karadenizli ilggld
Her daim devir daim 😎
Vinci dikkatli kullan sen yeter
Merak etme sorun olmuyor sen naptın öğretmeye devam ediyor musun
Edeceğim kendime bi okul bulursam şjffdj
Samsun'da okul mu bitti 😂😂
Öğretmen yığıldı valla. Okul bulan şanslı.
Hayırlısı olsun diyelim o halde
Öyle tabii. Maaşım her koşulda devam ettiği sürece sorun yok Aslan şjhxgjf
Daim etsin maaşın çalışmadan olmuyo 😃
Bizde oluyor çatla da patla he he he
Valla bizim meslek de öyle sayılır 😃
Heyt beee işte bu
😃😃😃
Onun soyadını alamayacaksam niye evleniyorum
Hangimizin soyadı güzelse onu🤣
Kendi soy adımı kullanırım
İkisini beraber kullansam? @S1F1R-B1R
Evlenelim de derdimiz o olsun
ikisini de kullanirim
Eşimin soyadı güzelse onunkini kullanırım
Buna çok takinti yapan biri degilim
Çokta problem değil bunlar ufak detaylar bence
Kocamın, komik değilse
Farketmez huzur olsun da
Benim soy ad güzel ya değişmem
Neymiş ijghfx
Bir tanıyan çıkar gerek yok 😅
Ooooowww popüleriz yani şhfkf ama merak ettim ya🥲
Ikisinide
İkisini de.
Kendimin
Beni takip eder misin sjsjs
Çabuk denk gelmişsin soruma şhxjxh gizliler de takip edilebiliyor demekki. Seni tanımıyorum kii şkgfd
Hayranınım senşn ondan buldum hemen sjsjsjs
Tanışırız işte snsnsn
Ona ne şüphe lghdjx az insan çok huzur. Sen yine de tanışma herkesle şhcxhn
Herkesle değil senle be senle sjsjsj
Tabiiii tabiiii şkggkx kaç defa yazdın bunu?
2628373737 kez sjsjsjs
2628373737777777777777777777 olmasın o?
O da olabilir bak ee sitede güzel kız çok olunca dayanamıyorum sjsjsj
👀
sen ankaradamıydın?
Değilim.
hm o zaman isim benzerliği.
Bilmem. Olabilir.
evli misin bekar mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?