20 yaşında genç bir kız olsanız 40 yaşındaki çocuklu bir adamla olur muydunuz?

20 yaşında üniversite öğrencisiyim. Mimarlık okuyorum. Haftanın 2 günü staj yapıyorum bi mimarlık şirketinde. Ekim ayından beri staj yapıyorum Mayıs sonu staj bitiyor. Birlikte çalıştığım mimar adamla birbirimizden çok etkileniyoruz. şu an flört aşamasındayız ama birlikte olduk daha önce. Kendisi 40 yaşında 10 sene önce boşanmış ve 1 oğlan 1 kız çocuğu var. Çocukları 10-15 yaş aralığında. Benden hoşlandığını her fırsatta söylüyor hep yanındayım diyor. Ben uzun boylu sarışın fiziği güzel bir kızım ne giysem dikkat çekiyor o yüzden bana hep aklımı başımdan alıyorsun diyor. Ondan çok hoşlanıyorum yaşına göre çok karizmatik. Sizce ileride onunla evlenmeli miyim?
20 yaşında genç bir kız olsanız 40 yaşındaki çocuklu bir adamla olur muydunuz?
Cevapla