20 yaşında genç bir kız olsanız , 42 yaşındaki evli ve çocuklu bir adamla olur muydunuz?

20 yaşındayım. Üniversite öğrencisiyim. İngilizce öğretmenliği okuyorum. Okulumun bitmesine 2 sene kaldı. Annem babam ayrı. Bursa'da yaşıyoruz annemle aynı apartmanda farklı hanelerdeyiz. Ben tek yaşıyorum. Yaklaşık 1 senedir hayatımda biri var ama kendisi evli ve 2 tane oğlu var. Ondan çok hoşlanıyorum. O da beni seviyor. Karısı aldatıldığını daha bilmiyor ama kendime bu durumu yakıştıramiyorum ne deseniz haklısınız çünkü ben eğer ben dışardan bir göz olsam kendime hiç onurun gururun yok mu senin haysiyetin yok mu gözün bu kadar mı kör derim belki beni kırmamak için cevremdekiler bunu söylemedi. Siz de istediğiniz hakareti edebilirsiniz çünkü ben kendimden 22 yaş büyük bir adamla beraber olmadan önce tabiki bunları kestirebiliyordum güzel iltifatlar alıcak halim yok. Herşeyin farkındayım. Mantığımı kullanabiliyorum ama ben aşık oldum ve aşkın gelişi aklın gidişidir. Sadece birini sevdim evet keşke sevgimi evli birinden yana kullanmasaydım ama yapicak bir şey yok siz benim yerimde olsanız 42 yaşındaki bir adamla çıkar mıydınız?
20 yaşında genç bir kız olsanız , 42 yaşındaki evli ve çocuklu bir adamla olur muydunuz?
Cevapla