AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Olgun sevgili yaparken hiç düşünmedim böyle şeylee evlenicez eylülde hiç bu te düşnceye sahip olmadım ama benimki şımartmayı biliyor mutlu ediyorncocuk gibi beni bu bağlamıştı
Bende bunu demek istedim zaten sen sevdiğin için beraber olmus sun o zaman
Bence kadını elde tutmayı biliyorlar mesela yaşıtımla beraber olsam ondan ona hoppala olur ama büyük olunca şımartıyor özen gösteriyor buda insanı mutlu ediyor tabi bazen anlaşamıyoruz bazı konularda dar paça giysin istiyorum kırmadan hayatım bunu alsak sana cokta yakısır diyorum erkek adam öyle giymez diyor bazı tartısmalar oluyor ufak tefek oda yaş farkından kaynaklı ki zamanla düzelcek şeylerdir o da bunun farkında önemsemiyor takılmıyor ufak tefek şeye ama mutlu etmeyi biliyor olgunlar ben o yüzden tercih etmişim bak sebebi buldum 😃
Peki bende sana sorayım siz neden kendinizden kücük bayanları tercih ediyorsunuz
Sana katılıyorum bu konuda ben de olgunum ve deger viriyorum umuyorum anlayışlı oluyorum cocuk ca kaprıs yapmıyorum her anlam da onu mutlu ediyorum
Onu burdan yazmasam ☺️🙈
Evet oda cok anlayışlı biri ben tartışsamda o geçip gidiypr hemen anlayışlı biri oluyor ben yaşımdan kaynaklı ona biraz kücük geliyorum daha farklı istiyorum bazı şeyleri tartışsakta zamanla düzeliceğini biliyor zaten bu durumların ama değer verip yatak ta da mutlu ediyor insanı düğüne 4 ay kaldı nasipse sende o gibisin o zaman
Seks mi taze körpe gibi mi 😃
mesaj atamıyorum ki özelden xpr yetmiyor
Evet bende tam anlattığın gibi yim cok deger veririm her zaman mutlu ederim
Aynı gibisiniz o zaman oda öyle biri senin hayatındada var galba senden kücük birisi
Sadece seks değil cekıcı gelıyor cezbediyor benı
Evet var 24 yasında
Hmm oda ben gibi yaşımız birmiş ama olgunlar da kıskanclık oluyor mesela telefonuma baksın istiyor ben böyle şeyleei sevmem felefonu vermemem aldattığım anlamına gelmez bu yüzden tartısma cıkıyor iki yıldır telefonu bir göremedim diye 😃sendede bu tarz kıskanlıklar var mı ona karşı
Bende yok oyle kıskanma cunku ben onu her anlam da fazlası ile tatmin ediyorum gözü baskasını görmüyor o benı kıskanıyor 🙈
Ufukta evlilik var mı takılmacalı mı sizin ilişki biz seviştik nikah gecesi beraber oluruz dedik birbirimizi gördük o kadarlık şimdilik nikahta 2 ay var biz bence yaşımızdan dolayı kıskancız daha olgınlaşınca belki böyle kıskanclık ları geçicez
Simdilik evlilik yok bizde yatiyoruz her seyı yapıyoruz
Hmm takılmacalı geçiyor öylede hayat güzel ama bende şöyle bir durum oldu biz evleniyoruz diye biraz sıkımtıya stres e girdim gibi ailemden ayrılcam bazı alışverişler beni bunaltmaya başladı ve ona geceler olunca yatıcam diyip kaçmaya başladım cumartesi günü perde dikimi için alışveriş fabrikalara gidicez ogün büyükler i eve bırakıp beraber otururuz dedi onu kabul etmek istemiyorum ama onuda kırmak istemiyorum sevişmek istediğinin farkındayım ama bu evlilik öncesi sendromu gibi bir şey oldu bellide etmedim böyle bir şey oldugunu bunu fark edip anlayışlı karşılayabilir mi sence yoksa tartışmaya döner mi bu iş?
Sıtres li olduğunu bilir anlayıs lı olur bence en azından ben oyle oyle olurum
Düşüncen güzel umarım bazı değişiklikleri farketmeye başladığında anlayışlı olur cok sıkılmaya başladım yok nişan gecesi yok alışverişi yok kınası bütüm gün ordan oraya git ona kafa patlat buna patlat organizasyoncusu yok halıcısı yok perdecisi bir yandan ailevi tartısmalar oluyor ufak tefek iki gecedir böyle oldu zaten erken kaçmaya başladım uyudum sanıp ses etmiyor hafta sonundada oturmak istemediğimi başka gün kalalım oturalım dediğimi söyledim biraz ısrar etti o konuda ama yorgun ve böyle şeylere stres aileden ayrılma tartısma alışveriş derken uzak kalmaya başladım gibi oldu yorgun düşüyorum zaten cok sıkıcı bu işler bunaltıcı umarım ters tepkiye dönmez bu davranıslarım ona karşı
Sevişmek istiyor farkındayım kırmak istemiyorum ama böyle yorgunluklar varken uğraşmak istemiyorum stresli dönemdeyken
Ona da biraz cık vakit ayır ama gormeden gelme sen bir adım atarsan o üç adım atar
Belki sevişmek sana da iyi gelir sıtres i mi atar
Ya cumartesi gnü yoğun olcaz pazar gecesi görüşelim dicem maçı varmıs olmıcak o ypğunluk afasına sıkıştırmsk istemiyorum ama onuda kırmak istemiyorum
Bunuda düşündüm eve gidiyoruz ama babası oluyor geçende yakalancaz sandık dışardan ses gelmiş bu yakalanma ihtimalleride var acıktım oda öyleydi birde açık haliyle kapıya gidiyor ben içerde kaldım babası gelse napıyon oğlum dicek 😃
Bu evde yakalanma korkusuda ayrı dert bizim ev daha mobilyalar gelmedi nişan olcak 2 ay a ondan sonram obilya nikah kendi evimiz olsa rahat olurduk
😂😂😂 Dikkat edin yakalan mayın o durum da
Otele gidin en guzeli o bence ikiniz de rahat edersiniz
O anki korkuyla anadan doğma derler ya öyle kapıya gitti sonradan cok güldüm babası olsaydı eğer gelen rezillik olcaktı hadi ben içerdeyim oturuyordum derim tv izliyorduk film derim giyinşr cıkarım niye baban geldide demedin diye ama o halde cıktı o korkuyla ahahaha
Kim gelmiş peki insan cıplak kapı acar mı
Açmadı zatem apartmandan üst kata cıkmıyorlar mıs kapıya bakmaya gitti ama kapı acık olup babası açmış olsaydı yandı😃kaynamam yok kardeşi filan yok tek babası var
😂😂 Anladım
Dikkat et sahip cık adama aklını almıs sın kı oyle cıkmıs 😂
Benimde o an ki korkuyla aklıma gelmedi biliyormushn nereye bu halde diyemedim babası olsaydı rezil olcaktı valla 😃
Rezil lik diz boyu olurdu 😂😂
Hiç sorma cok feci😃
Peşimden koşturmak hoşuma gidiyor 😃 ahahaha fazla sürdürmüyorum ya oda hemen naz yapınca bir iki hadi ama diyip küsüyor ben tamam hadi gel demek zorunda bırakıtıyor oyna cok güzel koşuyor 😃😃
Sonra o gelmiyor ben gidiyorum hadi ama diye değdiriyorum ona sonra gülüypr😃😃
😂 Harika onu yatak da mutlu et baş tacı olur sun her zaman
Zaten kural basit hemen gülüyor sinir olsada öyle kandırıyorum hemen yumuşuyor😃
Sonra bam güm 😂😂😂
Yok beraber olmadık daha sürtme var yalama var emme var o kadar nikahta dedik 2 ay var ama sinir edince hemen elini göğsüme koyuyorum gülüyor bir sakinlik çöküyor adama ilgi bekleyen şeyler var diyorum hemen mutlu oluyor😃
Gece bir vakti beni aradı niye böyle davrandıgımı sordu ama bu konuda sen gibi anlayışlı olmadı trip attı hatta trip atmayan kişi bu stres e girmek erkenmiş 4 ay var evet ama birsürü yoğunluk tartısmalar cıkıyor şu bu derken erken cıkmalarımı kendince sorgulamaya başlamış bana yardımcı olucağına trip attı biliyor musun böyle stres olmaz şöyle böyle gibi triplere girdi aslında şöyle beklerdim o stresi beraber aşıcaz yanındayım gibi tribe döndürdü işi sen kadar olgun olamadı bu konuda