Evlenmek için bulduklarını sanmıyorum,. çünkü çoğu sevgililer evlenmiyor.
Kızlar bence erkeklerle eğlenmek, onlara eğlence olmak için sevgili oluyorlar.
Kızlar sevgililik durumu ile kendilerini kullandırtıyorlar ya da erkekleri kullanıyorlar.
Bu erkek benin kocam olacak nitelikte diyerek sevgili olan var mı? Yok. E o zaman? Haklı çıkmıyor muyum?Faka bastınız kızlar (:#MantıklıCevaplarGelsin #NiyeSevgilisin
Kızlar neden sevgili oluyorlar, buluyorlar? Evlenmek için mi, eğlenmek için mi?
Ben bulmuyorum ya yani özellikle aramadım. Doğru anı hissediyorsun kafan özel şeylere odaklanınca. Ve ben girdiğim yola uzun ilişki niyetiyle girerim olmuyorsa olmaz. Bu benim eğlenmek için bulduğum anlamına gelmez mesela. Ama her erkekle de evlenemeyeceğime göre tanımak için giriyoruz kardeşim oluyorsa oluyor.
Eğlenmelik kimse kimseye değer vermiyor öyle herkes menfaat peşinde şu devirde bugünü yaşayayım yarın da başkası ile kafası var insan olarak böyle yani çoğu