Kızlar neden sevgili oluyorlar, buluyorlar? Evlenmek için mi, eğlenmek için mi?

Evlenmek için bulduklarını sanmıyorum,. çünkü çoğu sevgililer evlenmiyor.

Kızlar bence erkeklerle eğlenmek, onlara eğlence olmak için sevgili oluyorlar.

Kızlar sevgililik durumu ile kendilerini kullandırtıyorlar ya da erkekleri kullanıyorlar.

Bu erkek benin kocam olacak nitelikte diyerek sevgili olan var mı? Yok. E o zaman? Haklı çıkmıyor muyum?
Faka bastınız kızlar (:
Faka bastınız kızlar (:
#MantıklıCevaplarGelsin
#NiyeSevgilisin
Kızlar neden sevgili oluyorlar, buluyorlar? Evlenmek için mi, eğlenmek için mi?
Cevapla