Türk erkekleri neden bir ilişkinin gereklerini yerine getirmekte bu kadar aciz?

Öncelikle kadınlarla ilgili eleştirileriniz olursa hak vereceklerim olmakla birlikte bunların genel sebebi yine bu erkeklerin/ toplumun kadına dayattığı ahlak , namus kavramları ve tabular.

Şimdi bunların bulunmadığı bir ilişkiyi bile düşünsek çevremde de kendimde de gözlemlediğim olay şu ki erkekler ilişkide üzerlerine düşeni asla yapmıyor. Genelleme yapma demeyin çünkü genellemek zorundayım. Flörtsek yazmaz , sevgiliysek hediye almaz , ilgilenmez , gözü dışardadır. Çok ilgi versek sıkılır , vermesek başkasına kayar. Evliysek eve yardım etmeksizin kadından ev işinden çocuk bakımına seksten ilgiye her türlü kölelik beklenir. Karşılığında ne alıyoruz? Çoğu zaman en iyi ihtimalle sıfır saygı ve ilgisizlik.

Neden türk erkeklerin çok küçük bir kısmı bunları becerebiliyor? Neden kadını bir birey olarak göremiyorsunuz? Neden?

Türk erkekleri neden bir ilişkinin gereklerini yerine getirmekte bu kadar aciz?
Cevapla