Öncelikle kadınlarla ilgili eleştirileriniz olursa hak vereceklerim olmakla birlikte bunların genel sebebi yine bu erkeklerin/ toplumun kadına dayattığı ahlak , namus kavramları ve tabular.
Şimdi bunların bulunmadığı bir ilişkiyi bile düşünsek çevremde de kendimde de gözlemlediğim olay şu ki erkekler ilişkide üzerlerine düşeni asla yapmıyor. Genelleme yapma demeyin çünkü genellemek zorundayım. Flörtsek yazmaz , sevgiliysek hediye almaz , ilgilenmez , gözü dışardadır. Çok ilgi versek sıkılır , vermesek başkasına kayar. Evliysek eve yardım etmeksizin kadından ev işinden çocuk bakımına seksten ilgiye her türlü kölelik beklenir. Karşılığında ne alıyoruz? Çoğu zaman en iyi ihtimalle sıfır saygı ve ilgisizlik.
Neden türk erkeklerin çok küçük bir kısmı bunları becerebiliyor? Neden kadını bir birey olarak göremiyorsunuz? Neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer