Türk erkekleri neden eşlerinden çabuk bıkıyor?

Türk erkekleri genel olarak 1 sene bile geçmeden eşlerinden bıkmaya başlıyor. Her erkek hayatında en az 1 kez eşini aldatma girişiminde bulunuyormuş. Ben de evlendim ve ayrıldım aslında eski eşim bana o kadar aşık sanıyordum evlenene kadar benimle evliyken başkalarıyla görüştü ve boşandıktan 2 ay sonra sevgili yaptı. Büyük bir travma elbette ama genel olarak çoğu erkeğin yapısı aynı önce dünyadaki en aşık erkek gibiler sonra değiştiğini düşünüyoruz aslında onlar evlenene kadar rol yapıyorlar bir nevi evlenince garanti kadın oluyoruz. Sonuçta bizden bir şey alıyorlar ve gidemez diye düşünüyorlar ama gururlu kadınlar tabii ki kabul etmiyor. Erkekler genel olarak sorunların konuşularak çözüleceğine inanmazlar. Kadınların beklentileri boş şeylerdir dünyada daha önemli şeyler vardır vs. vs. Kadınlar evlilik içerisinde aslında daha fazla sorumluluk alırlar çocuk doğurup, büyütmek, erkeklerde aslında çocuktur onunla sürekli ilgilenmek, hem eviyle ilgilenip hem çocuk bakıp hem de sürekli bakımlı olamıyor kadınlar bıkmışlık ve bezginlik çöküyor daha sonra erkekler eşlerini beğenmemeye başlıyor. Bu çabuk bıkma durumu gerçekten neden evlenmeden önce peşinde koşup evlenmeye ikna ettiğiniz kadınları evlendikten sonra neden beğenmiyorsunuz?

Türk erkekleri neden eşlerinden çabuk bıkıyor?
Cevapla