Eşim genel olarak esmer kızları daha çekici buluyor bense bembeyazim seni güzel buluyorum diyor ama nedense kötü hissediyorum?

Jessica Alba Amanda CERN giba daha esmer kişileri beğeniyor eskiden tüm hoşlandıkları esmerdi bir tek ben beyazım nedense bu durumda kendimi kötü hissediyorum. Beni çok güzel bulduğunu söylüyor genelde öyle buluyoruk bu zevk meselesi ama seni çok beğeniyorum beğenmesem seninle neden evleneyim falan diyor. Ama nedense kendimi kötü hissediyorum etraftan esmer bir kız geçse direkt bakıyorum acaba bakacak mi diye esmer diye de her kızı güzel bulmuyorum diyor. Bana
Eşim genel olarak esmer kızları daha çekici buluyor bense bembeyazim seni güzel buluyorum diyor ama nedense kötü hissediyorum?
Cevapla