Merhaba sevgili kızlar,
Sizden daha güzel kızları görünce ne hissediyorsunuz?
Acaba ben kadın mıyım diyor musunuz?
Yoksa güzellik fani, benim de onun da geçici diyor musunuz?

Merhaba sevgili kızlar,
Sizden daha güzel kızları görünce ne hissediyorsunuz?
Acaba ben kadın mıyım diyor musunuz?
Yoksa güzellik fani, benim de onun da geçici diyor musunuz?

hayranlik duyuyorum bazısına ancak kıskançlık diyemem buna. zaten olayın görünüşte değil enerjide olduguna inanırım.
Benden daha güzelini henüz görmedim maalesef 😑
Cevap
3Cevap
Maşallah demek gerek gadası
Kıskanırlar
Hiç kıskanmıyorum😏 furki mesajlara resmimi atıyorum gel
Kadına ben bile vuruldum erkekleri düşünemiyorum bile
Analar neler doğurmuş diyorum
Offf hatun çok güzel miş
Maşallah diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar