Hoşlandığım kız beni yarıyolda bıraktı ne yapmalıyım?

Hoşlandığım kıza WhatsApp üzerinden açıldım. O da beni kabul etti ama yüzyüze de görüşmeye karar verdik. Flört ediyorduk.1 ay sürdü. Nihayet yüzyüze görüşeceğimiz güne iki gün kala sırf kendisinin morali bozuk olduğunda kendisini istediği gibi teselli edemedim diye yüzyüze görüşmeye iki gün kala benden ayrıldı. Yüzyüze görüşmek için üniversiteye tekrar geldim güya o da gelecekti gelmekten vazgeçti. Biz de kesin olarak bitirdik. Çok üzülüyorum bu benim ilk ilişkimdi. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun 😞😞
Hoşlandığım kız beni yarıyolda bıraktı ne yapmalıyım?
Cevapla