Hoşlandığım kıza WhatsApp üzerinden açıldım. O da beni kabul etti ama yüzyüze de görüşmeye karar verdik. Flört ediyorduk.1 ay sürdü. Nihayet yüzyüze görüşeceğimiz güne iki gün kala sırf kendisinin morali bozuk olduğunda kendisini istediği gibi teselli edemedim diye yüzyüze görüşmeye iki gün kala benden ayrıldı. Yüzyüze görüşmek için üniversiteye tekrar geldim güya o da gelecekti gelmekten vazgeçti. Biz de kesin olarak bitirdik. Çok üzülüyorum bu benim ilk ilişkimdi. Sizce ne yapmalıyım? Lütfen yardımcı olun 😞😞
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Unutup, unuttuktan sonra yoluna bakacaksın. İletişimi komple kestiyse ve gittiyse gerek yok gibi. Bu ilk ama son değil öyle düşün
Birkaç günde bir bir anda yüz seksen derece değişiyordu. Bunun hep böyle devam edeceğini düşündüğüm için ayrılmayı bir yandan ben de istedim aslında. Ama yine de üzülüyorum sonuçta onun bir anda 180 derece değişmeleri yüzünden bitti. Benim isteğimle bitmedi
Belki de senden kaynaklıdır. Hiç sorunu kendinde aradın mi?
Ben ilişkimize sonuna kadar sadık kaldım. Sorunu kendimde de aradım ama yok ben yanlış bir şey yapmışım gibi görünmüyor. Kız yüzyüze görüşmeden kesin bir şey diyemeyiz diyordu. Ha bir de aşırı ilgi istiyordu
Ama yüzyüze görüşmekten de o vazgeçti. Ben yüzyüze görüşebilmek adına her şeyi yaptım
Ver sen de ölmezsin. Bazen karşımızdakini mutlu etmek için zamanımızı ona ayırmamız gerekir. Sen o zamanı ayırınca mutluysan veya onun sana ayırmasından ver gitsin. Devir değişti artık. Sevmek güvenmek zor is
Güvenemedi sana demek ki. Emin olmak tanımak istedi. Belki gelecek düşündü senle ama emin olmadan bunu yapmak istemedi
Aynen abi. Bunun farkındayım ben de gerçekten de sevmek güvenmek zor bir iş haline gelmiş. Bu arada ben tıpçıyım kız da eczacı. Ben istesem de o kadar ilgi veremem ki ona mesleğim belli
İsteyen her türlü zaman ayırır. Boş anında ilgilen bir şey olmaz. İşin varken zaten anlar seni. Boştayken uzak durman soru işareti oluşturur. İnsan bir zaman sonra birine bağlı kalmak ve ciddi bir şeyler yaşamak ister. Lay lay lom ilişkiler bayar
Evet ben de boş olduğum her an onunla konuşmaya çalışıyordum. İliskiyi ciddiye de aldım ama bunlara rağmen böyle oldu.
Sağlık olsun diyeceksin. Seviyorsa gelir
Abi tüm bu yaptıklarından sonra şahsen ben de gelmesini istemiyorum artık. Sürekli tavır yapıyor ve beni çok yoruyordu. Benim istediğim şey buradaki hatamı bulmak veya hatalı kişiyi bulmak bu ilişkiden ders çıkarmak ve bundan sonra ne yapacağımı kestirmek
Kız yapar bunu. Seviyorsan eğer geldi mi kabul edersin hiç ayak yapma. Bazı insanlar hoşlanır ilişki yaşar bitirip unutur. Aşkla geç tanışanlar ise o aşk için savaşır. Sen şimdi hoşlanti duyuyorsan hiç ders çıkarmana gerek yok. Hayatına devam et. Aşk yaşıyorsan da mücadele et. Çünkü hoşlanti hafif bir duygu zamanla tanıştığın hoşlandığını kadın yine olur ama aşk olmaz
Biraz çocuksu bir kız abi. Çocuksu kızlar ilişkiyi hızlı bir şekilde bitirebiliyorlar mantıklı olmazlar. Eğer onun mantıklı biri olduğunu düşünüyor olsaydım dediğin gibi mücadele ederdim
Çocuksu kız senle beraber büyüyebilir. Diyorum ya eğer aşk varsa sen de onla büyürsün. Kendini o kadar büyük görme. Çünkü mantık aşkta olmuyor. Oldurmaya çalışırsan da aşk değildir. Soruna bak sonra mantıktan bahset bence.)
Ama ona "ben sevdiğime sırt dönerken bunu çok iyi düşünürüm öyle sırtımı dönerim ve bir kere sırt döndüm mü bir daha asla eskisi gibi olmaz" dedim. Sonrasında da engelledim. O an duygusal olarak çok yoğundum , üzüldüm ve aynı zamanda öfkeliydim. O da birdaha barışmak niyetinde olmadığını söyledi zaten.
Hem benim bir kere güvenim kesin olarak sarsıldı. Bir kere yine ayrılma aşamasına gelmiştik benden kendisini affetmemi istedi affettim. Buna rağmen yine böyle ayrılmak istedi. Hal böyleyken ona nasıl güvenebilirim tekrar. Yeniden biraraya gelirsek bile hep içimde o korku olacak "ya bir daha öyle yaparsa" diye.
Tüm bunlara rağmen hala olabilir mi bu ilişki olmaz gibi görünüyor
Aşıksan korkmayacaksın. Sınırları zorlamamak lazım bazen. İçinde varsa yaşayacaksın. Sonuç olarak birbirinizi bırakmayı düşünmeniz bile yanlış aslında. Bir ilişkide ayrılıktan çok beraber olmayı düşünmek gerekiyor. Sen ve o istedikten sonra olmayacak bir şey yok. İstiyorsan gidip alacaksın, oturduğun yerden aşk gelmiyor.
Ben onun için harekette bulundum zaten ama o hareket etmedi çabalamadı. Üni de yüzyüze görüşmeyi düşünüyorduk ben onun için kilometrelerce yol teptim ama o söz verdiği halde üniversiteye gelmedi yüzyüze görüşmeye gelmedi. Ben elimden ne geliyorsa yapmaya çalıştım. Hatta biletini ne zaman keseceğini sorduğumda öflüyordu kızar gibi oluyordu geçiştirmeye çalışıyordu. Demek ki ordan sinyal veriyormuş
Bilemem bro. Aranızda geçenleri de öyle çok anlatma derim. Ne yaşadığını sen biliyorsun işte. Devam edip bitirmek sana kalmış.
Hisleri çokta kuvvetli değilmiş yoksa ne yapar eder gelirdi. Önüne bakmanı tavsiye ederim.
Aynen bunu ben de fark etmiştim. Ben kendisini seviyor olmama rağmen ondan da aynı şiddette sevgiyi hissedemiyordum