Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?

Kendisi eski sevgilim. Belki yeniden sevgili olacağız. Yakında da birkaç kişi evde buluşacaktık, bana "kendi arkadaşını da çağır" dedi ama benim arkadaşım gelmedi. O da bu şekilde yazdı bugün. Sizce yanlış mı anlamışım ya da abartmış mıyım?

Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Sizce olayı abartmış mıyım veya yanlış mı anlamışım? Fotoğraflı?
Cevapla