Sizce ben bu durumu abarttım mı anlayışsız mı davrandım yoksa haklı mıyım?

Nişanlım yarın akşam bize gelecekti ve pazar günüde izinli günü buluşacaktık hafta içi çalışıyor dolu çünkü pazar yalnız dışarıda bir şeyler yapacak gezecektik çünkü çok bir şey yapmadık kaç zamandır bunu bir hafta önceden planladık ama yarın amcamlar gelecek dedi size önceden söz verdim size gelicem yarın dedi ee pazar buluşmayacak mıyız dedim amcamlara ayıp olur dedi sende bize gelirsin dedi bende hayır beraber vakit geçirmek istiyorum dedim ben napayım gelmeyin mi diyeyim dedi bende açtım ağzımı yumdum gözümü saydırdım buna bi buluşucaz kırk yılın başı yaptığına bak falan diye saydırdım işte
Sizce ben bu durumu abarttım mı anlayışsız mı davrandım yoksa haklı mıyım?
Cevapla