Şaşı değilim ama fotoğraflarda şaşı gibi çıkıyorum?

Merhaba. Ben şaşı değilim ama fotoğraflarda şaşı gibi çıkıyorum. Şimdi nasıl şaşı değilsin o zaman diye soranlar olursa hemen söyleyeyim. İki gözümde birbiriyle bağlantılı sabit hareket ediyor. Birbirinden bağımsız hareket etmiyor. Sadece fotoğraflarda birde aynaya bakınca gözlerim asimetrik gibi duruyor. Sanırım şehla deniliyor bilmiyorum ama sol gözümde çift görme ve ağrı oluyor sürekli nemleniyor. Şaşılık belirtisi yazıyor ama gözlerimin ikiside birbiriyle bağlantılı hareket ediyor. Yani biri bir tarafa bakarken diğeri diğer tarafa bakmıyor. Yaşayan var mı benim gözüm şaşı mı oluyor şimdi
Güncellemeler
+1 yıl
Çift görme iki gözümde, ağrı ve yaşarma sadece sol gözümde oluyor.
Şaşı değilim ama fotoğraflarda şaşı gibi çıkıyorum?
Cevapla