Sevgilime beni yemeğe çıkartır mısın dedim ayıp mı ettim?

4yıllık ilişki içerisindeyiz genel olarak herşeyi ben yapıyorum planları, organizasyonları ne bileyim bir çok şeyi ben yapıyorum ve geçenlerde evlenme teklifi yaptım, yüzük almak, tekne organizasyonu tutmak ne bileyim kardeşiyle onu yemeğe götürdüm üzerinde iki tane nargile söyleyip kafedeki hesapları ödedim sonra doğum günüydü ve bileklik aldım pandoradan bu ay baya baya masraflı bir ay oldu benim için. Bugün dedim ki bu kız beni hiç yemeğe çıkartmadı beni yemeğe çıkartırmısın dedim biraz bozuldu gibi sesi içine kaçtı sanki ama lüx bir şey olmasına gerek yok orta düzeyde bir restaurantta olur dedim sonra gel bizim orada ısmarlayım dedi kfc de falan derken utanman gerekiyor falan dedi neden böyle dedi bilmiyorum

Sevgilime beni yemeğe çıkartır mısın dedim ayıp mı ettim?
Cevapla