4yıllık ilişki içerisindeyiz genel olarak herşeyi ben yapıyorum planları, organizasyonları ne bileyim bir çok şeyi ben yapıyorum ve geçenlerde evlenme teklifi yaptım, yüzük almak, tekne organizasyonu tutmak ne bileyim kardeşiyle onu yemeğe götürdüm üzerinde iki tane nargile söyleyip kafedeki hesapları ödedim sonra doğum günüydü ve bileklik aldım pandoradan bu ay baya baya masraflı bir ay oldu benim için. Bugün dedim ki bu kız beni hiç yemeğe çıkartmadı beni yemeğe çıkartırmısın dedim biraz bozuldu gibi sesi içine kaçtı sanki ama lüx bir şey olmasına gerek yok orta düzeyde bir restaurantta olur dedim sonra gel bizim orada ısmarlayım dedi kfc de falan derken utanman gerekiyor falan dedi neden böyle dedi bilmiyorum
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence onu çok alıştırmışsın şimdiden nolucak bir yemek yani bunu sen söylemeden de düşünebilir eline yapışmaz cidden senin masrafların karşısında
De mi ya hiç. Seni şuraya götüreyim vs demiyor sadece ben diyorum
Herşeyi ben yapmaktan çok yoruldum. Tek başıma yapıyorum herşeyi şaka gibi ona tüm güzellikleri ben yaşatıyorum
Birisinin yaşayamayacağı şeyleri yaptım ona karşı
Bence çok yüz vermişsin be
Ondan böyle olmuş anlayışsız
Verdim tabi ki. Yüz vermek mi hı bir kere kızmadım bağırmadım küfür etmedim ama o hep bana küfrederdi kavga ederdi kızardı ayrılırdı bense hep ona bağlı yaşadım
Bence bu toksik ilişkiden başka bir şey değil ya kendini çok kaptırmışsın
Bu kadar bir kadına ezdirme kendini yani o seni her halukarda kullanırım gözüyle bakmış sanırım
Biraz ağırlığını koy her istediğinde önüne serme o da yerini bilmeli ilişkide herkes
Her istediğinde yanındayım, sunanı oluyor ben yanındayım, bir işi oluyor ben yanındayım, kurulmaz ekranını değiştirecekti gittim ben aldım ben değiştirdim. Kardeşi permatik istemiş bulamadı ben aşırım dedim aldım götürdüm, çantama koymuştum çantasında ağırlık yapmasın diye vermeyi unutmuşum işte diyor sen benim hayatımı kolaylaştırman gerekiyor zorlaştıyorsun diyor. Nasıl ya ben her halükarda onun yanındayım zaten. Ben sınava gideceğim tek başıma gidiyorum. ALES vardı geleyim mi diye sordu gelme dedim yorma kendini o kadar dedim ama ben olsam bende geliyorum derdim ki daha önce de yaptım
Fazla kendinden taviz veriyorsun böyle yapınca da o yüz bulmuş daha da zorlaştırıyorsun diyor saçmalık tamamen bence
Canı seks istediğinde gidip apart tutuyoruz, ama benim canım istediğinde sadece seks istiyormuşum başka bir şey yokmuş, olum sevdiğim insandan istiyeceğim tabi ki 20gün önce cinsel bir şeyler yaşamışız en son.
Yani ona bir şey diyemem
Git kendine yapacak başka kız bul diyor. Dün akşam otururken kızdı kalktı gitti bende otobüs durağıma geçerken kızın birisi pardon otogar otobüsü nerede diye sordu bende tarif ettim şurada diye gösterdim gitti. Benimki dönmüş git konuş git konuş diye bağırıyor yolun ortasında kötü bir şey yapmadım ki insanlık görevimi yerine getirdim orada. Az ilerde yine bir kız otogar otobüsünü sordu onada tarif ettim. Gelmiş bana dediği şey git başkasıyla bir şeyler yaşa. Hem bana bu hükmü veriyor aldatsam da beni bırakıp gider aldatmam ama bana bunu o veriyor. Neyim ben ot muyum 25 yaşındayım düzenli bir cinsel hayatım olmadı, her anlatan hafta da iki üç defa cinsel ilişki yaşadığını söylüyor ben ayda bir nerdeyse ki onu istemem bile suç oluyor resmen, benim üniversitedeysen tek başıma kaldığım evim vardı, o kadar güzel yaşayabileceğim şey varken ben onları hep mahvettim. Belki bir sevgilim olurdu aynı evin için çok güzel bir şekilde yaşardık, gezerdik eğlenirdik, ama bizim mesafeliydi. O beni kullandı, mezun olacaktı birisini bulması gerekiyordu hem memleketinden olmalı hemde yakın olmalı gibisinden elinde iki kişi vardı (bunu sonra öğrendim 1 ay olmadı öğreneli) biri ben diğeri birisi işte o çocuk memleketi uzaktı diye olmamış geldi bana bunu söyledi resmen kullanılmışım gibi hissettim
Tek cinsellik olarak bakmıyorum 4senedir birlikteyiz ama ortada elle tutulur hiç bir şey yok. İnsanlar geziyor eğleniyor ne bileyim şu an üniversiteye gidenlere çok fazla özeniyorum. Çünkü ben hiç bir şey yaşamamışım. Üniversiteysek çok fazla şehir gezen arkadaşlarım oldu ama ben sadece kendi memleketime gidip geldim, bu askerdeykende aynı şekilde idi. Kendi memleketime gidip geldim. Ne gezdim ne eğlendim sadece bu şekilde geçti hayatım şaka gibi. O bir kere yanıma geldi askerdeysen devamlı kafama tepti işte kim gelir sevgilisini görmek için yanına, kim kabul eder gibisinden
Ama onun gözünde hep ben suçlu oluyorum
Bilmiyorum kafam çok fazla karışık bir sevgili için ne yapılabilecekse hepsini yaptım ve kafam allak bullak
Ya abi diş doktorumun kız olmasına bile kızıyor ya neden kız diş doktoruna gidiyorsun diyor. Ama onlar hasta alıyor
Mesela ben senin kuklan mıyım dedim ağla dediğinde ağlıcam gül dediğinde gülücem vs. Sen nereden öğreniyorsun böyle yeni kelimeleri diyor :(
Çok sinirliyim çok doluyum ama anlatamıyorum
Kullanıyor zaten senin dur demen lazım yani karşılıklı saygı kalmamış gibi hissediyorum ki belli kendin de anlamışsın
Bir doktorun kız olmasını bile büyütecek biri mi yani hasta doktor veya bir yol tarifini saçma yerlere çeken bunla komik ya ciddiyim bak sen çok taviz vermişsin yapabileceğin biraz dur demek yerini bilmeli
Artık psikolojim bozuldu artık ya
Yani hakaret ederken hiç bir şey diyemiyorum
Seviyorum ama ağzımı açıp tek kelime edemiyorum
Valla diyeceklerim bunlar sana başka tavsiyem yok
Onun gözünde ben bir köleyim ve o şekilde ilerliyorum
Bu halinden memnun değilsen kendine çeki düzen ver ben ne yapıyorum de bir silkelen madem başka türlü parmakta oynatıldığınla kalırsın söyliyim
Eee öyle alıştırmışsın normal
Ya olmaz ki hep planları ben yapıyorum. Bana karşı yaptığı kayda değer sürpriz yok, kayda değer harcama yok, kayda değer hiç bir şey yok. Ben plansız olarak buluştuğumda lafını esirgemez. Planın yoksa buluşmasaydık der bir sürü kızar
Dediğim gibi nasıl alıştırdıysan öyle gider bu saatten sonra değişmez bu durum
Sevgilin aç gözlü
Öyle mi diyorsun
Ayıp etmiş bence