Sevgilim yıl dönümümüzde seni yemeğe götürcem diyip götürmedi?

Sevgilim yıl dönümümüzü mesajla kutladı buluşunca bi yemeğe gideriz dedi ama götürmedi, güzel bı yemekle kutlamayı hayal ediyordum aslında kendim organize etmeyi düşünüyordum ama ona hediye alınca param kalmadı çünkü bu ay çok harcamam oldu. her şeyi geçtim sonuçta o söz vermişti onu geçtim gün boyunca ikimizde hem acıktık hem de yorulduk bir dönerciye bile gidebilirdik kendim de öderdim ama korktu galiba hesap üzerine kalacak diye o da beni eve göndermeye çalıştı ben eve döndükten sonra kendisi bir yere girip tek başına yemek yedi bunu daha öncede yapmıştı bu özel günde bile böyle yapması çok garip geliyor bu ay onunda çok harcaması oldu ondan böyle yaptı dicem de ya bir döner tek başına yedi ya da birlikte iki döner yedik ne fark edecekti 3 kuruş fark hiç anlamadım ne düşünmem gerektiğini
Sevgilim yıl dönümümüzde seni yemeğe götürcem diyip götürmedi?
Cevapla