Çok tatlısın, benimle yemeğe çıkar mısın desem, sen ne derdin bana?

bir röportajda gördüm benzeri bir şey yapmışlar.
Sizi durdursam ve -Çok tatlısın benimle yemeğe çıkar mısın? - desem, bana cevabın ne olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
Altı üstü bir yemek yicez yani :D
Çok tatlısın, benimle yemeğe çıkar mısın desem, sen ne derdin bana?
Cevapla