AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
Bence sorumluluğunu alabileceğini inaniyosaniz olur neden olmasinki
İnanıyoruz tabiki.
Ozaman buyruk evliliğe ozaman
çok erken zorunuz ne? gezin tozun yaşayın ya evlenip 1 yıl sonra çocuk yaparsınız al sana ev hapsii ohoo bekle bekle..
Ev hapsi değil ki ben cocuklarimla çok mutlu olurum normalde de çok gezdim ama bir yararını görmedim :)
ne kadar gezmiş ve dünya ufkunu geliştirmiş olabilirsinki 21 yaa 21 millet de evlen evlen diye gazlıyor. ha diyorsanızki ben okumuyorum evdeyim sıkıldım başka bir eve geçeyim ozaman evlenin. bayansınız sizin için böyle konuşuyorum. ama artık gerçekten ben kendimi geliştirmek için birşeyler yapmicam okul kariyer yok diyorsan evlen madem...
Üniversite 1 ay sonra bitiyor ev kızı değilim sadece evlilik isteyen Sevgilimi geri çevirmek istemiyorum 3 senedir beraberiz ve mutluyuz o adama daha erken dersem neye göre kime göre erken der. Ve bende mutlu olabilecegime eminim.
mutluluklar :)
20 yaş bir kız için erken fakat 3 yıldır ilişkiniz varsa uzatmayın sonra sıkıcı olur zaten evlilik hazırlığı derken 1 seneyi geçer
Evet ve bunu isteyen karşı taraf baksana erkeklerin çoğu hayatını yaşa evlenme diyor. Evlenmek isteyen varken kacirmayayim diyorum :)))
Hm onlarda biliyor evlenince ne olduklarını :D aynen kaçırma canım :)
yani cinselliği yaşamak için tek çareyi evlilikte görüp 20 yaşında evlenen insanlar 3-5 kez seks yaptıktan sonra hayatın anlamının bu olmadığını anlyıor ve 1-2 sene sonra boşanıyorlar.. ona göre
Abi sen olaya çok farklı yaklaşmışsın yahu. :D :D Güldüm. :D
sanki 100 farklı açı var da ben 101. yi getirdim.
Ben bir erkek olarak kendi açımdan uygun bulmuyorum yaklaşık 27-28 yaş civarından önce evlenmek istemiyorum ne bileyim bazı şeylere iyice doymak istiyorum henüz yeterince gençken ama herkesin kendi görüşü tabii.
Kendini evligee hazir hisediyosan. ceyiizin hazirsaaa ve ev aldiysaniz evlenin :)
Hepsi tammm yaa :))
Neyii bekliinn o zaman
evlilik yaptıgın , çocugun kişiliğine, ailesine ve çevresine göre değişir bu durum.
çoooook erken ben 21 yaşımdayım asla yani o sorumluluk benlik değil şu an mesela..
Uygundur, ama evlilik sevgili olmaya benzemez, sorumluluk ister.
Birkaç seneye kocam beni aldatıyor napmam lazım diye burada paylaşım yaparsın :DDDD
İnşallah yapmam. Teşekkürler iyi dileklerin için :)
okuyosan erken bence.. aileler tanışır o ayrı konu ama sevgilin askerliğini yaptı mı falan bunlar zamanı uzatabilir. sonuç olarak bence erken
Tabi yaptı evlenmek istediği için hemen işe başladı uygun bir iş.
Sakın öyle bir hata yapma 23 en uygun yas ilişkin de olgunlaşır o zamana hem
Ben 21 yaşındayım şahsım olarak erken düşünüyorum daha eğitimi mi tamamlamadım ve maddi kazancım yok. Tabiki durumunuzu ben bilemiyorum size kalmış sizin kararlarınız.
Aileleriniz tanışabilir, zaten hemen evleneceksiniz diye bir şart yok. Okulunu bitirdiğinde evlenirsiniz.
Evet öyle düşünüyoruz :)
okumuyorsan normal çünk çok boşta hissedersin kendini
ben müh. öğrencisiyim benim için 26 bile erken çünkü boş zamanım yok
Okuyorum üniversite bitmek üzere 1 ayim var. Ondan sonra boş kalmamak için sadece okumak gerekirse boş kalabilirim evet boş kaldım evleneyim bari diyebilirim.
Evlilk ciddi iştir öyle sevgili olayına benzemez 2 gün sonra boşanma kararı alırsnınız sonra yeteri kadar olgun değilseniz hiç bulaşmayın
3 senedir beraberz ayrılık karari almadık inşallah evlenincede almayız.
İnş. Hayırlısı olur ne diyim darısı herkesin başına
kadın için tam zamanı. dahada erken olursa daha iyi olur kadınlar için ama erkeklerin işini askerliğini düzenini kurması 28 29ları buluyor bundan önce evlenende cok pişman oluyor.
Evlilik için bu yaş biraz erken gibi, aileler tanışsın tabi ama evlilik kolay bir şey değil baya bir emek ister..
Benden daha çok isteyen erkek arkadaşım ve böyle sevildigim sevdiğim için birbirimizi kaybetmek istemiyoruz ciddiyete baglansin istiyoruz :)
O zaman ayrı, belli zaten baya mutlusun allah bozmasın :)
Ailelerin tanışmasında yaş sıkıntısı yok da, söz ve nikah gibi eylemler için erken.
ideal 25 tir. ama daha düşüğünün bir sakıncası yok.
Ben evlilik işine komple karşı çıkan biriyim insan yalnız doğar yalnız yaşar ve yalnız mezara girer hesabınıda yalnız kendi verir... evlilik diye bir olay yoktur..
Sen ne yaptın ya :)
Kimseye bişi yapar bir halim var mı sence öyle birine benziyormuyum
Bence güzel bir yas allah mutlu etsin inş hayırlara vesile olur
Amiin inşallah çok teşekkür ederim :) Sağol.
Sen bakma burdakil laflara arkadaşım ne kadar uzarsa boku çıkar ne güzel uç sene olmuş kız dediğin gençken evlenmeli erkekte olgunlaştığı zaman yani 26 -27 gibi ideal
genc yasta evlılıkler kımısıne gore ıyı gıdıyor kımsıne gorede kötu buna ıyı karar vermenız lazım sevgılı olmak farklı evlılık farklı iyi düşünün
20 yasındayım. Babam istesem de vermez. Okulun bitmesi lazım.
Benim bitiyor 1 ay kaldı da baba dedin işte en zoru babadan ayrılmak ya o istemezse evlenemem zaten :)
Kendini o olgunlukta evliligi kaldirabilecek bir ruh halinde hazir hissediyorsan uygundur ;)
Teşekkürler :)
Ev kızıysan çocuğun da işi gücü varsa uygun olabilir ama bence ideali 25 filan :)
Üniversitesi biticek az kaldı.
Üniversitem pardon :)
Bitince evlen gitsin hayatının aşkıysa uzatmaya gerek yok :)
coooook erken ama belli olmaz tabi bu isler belki cok mutlu olursunuz
İnşallah yaa
Tam zamani bence
Bende 5 sene sonra falan evlenirim :D
Evlilik güzel ya :)
Evet cok guzel dogru kisiyi bulursaaan :)
Tanıştırmak için uygun ama evlilik için kesinlikle değil..
Tabi aşamaları var daha 1 2 sene geçer evlilik için.
önce bir söz yapın 22 de bas nikahı en ideal yaş bebegim valla
Zaten evlenene kadar 1 2 sene geçecek tam ideal olacak :)
Belki ilişkiniz bitecek yakın bir zamanda ve siz birbirinizin eşi değilsinizdir bu kadar acele düşünmeyin.
Evet uygun bence ama evlenmek için biraz daha bekle insanın en doğru düşünebildigi zamanlar 22 23 en az :)
Demir tavinda dövülür. soguk doversen kırılır sıcak doversen yumuşar. Siz hazırsanız evliliğe yaşin bir önemi yok
evliyim 2 cocuğum var
Ne güzel :))
Sen cidden evlimisin? @Romeooooo
@MasumBayan tabikide
Şaşırdım. Allah mesut etsin
@MasumBayan şarşırcak birşey yok 2 tanede bebişim var benım gibi ^^ <3
@Romeooooo Allah bağışlasın :)
Bence erken ama senin hayatın tercih senin mutluluklar :)
Çok erken, eğitim hayatınızı tamamlayın, kariyeriniz ile geleceğinize biraz yön verin... Tercih sizin, hayat sizin hayatınız neticede, erkenden öyle bir sorumluluk altında ezilmeyin
söz konusu sensen bana soruyorsan bence evlenile bilir puhahaha XD
ciddiyim...
Evet söz konusu benim evlenebilirim :))
Coook erken daha gencliginizi yasamadan evlilik yapiosnuz sonra gecinemeyip ayriliosunuz yazik oluyo sen 25e kadar devam et
erken ama iyi düşünün tartın ölçün niye olmasın yürütürseniz güzelde olabilir
İnşallah güzel olur :)
kişinin olgunluguylada alakalı, bence erken 23-24 ideal
Evlenene kadar 23 olurum zaten ya :)
sımdı soz yapın:D
Ay inşallah yaa :))
hele otur bir soluklan yiğenim :D +25 diyorum ben beyin gelişimi açısından önemli.
Hay Allahhh nabicaz şimdi dayıı :)))
insan bir an önce sevdiğiyle sonsuza dek yaşamak istiyor ama yanlış kafayla fazla uzağa gidemezsiniz, bu çocuk askere gitti mi :D
Evet Şırnak Cizre'de yaptı işe de girdi sırf ailemin karsisina cikabilmek için :)
helal olsun, bir deneyin isterseniz, en fazla mutsuz olursunuz :)
Evet şu an mutluyum ve mutsuz olurmuyum diye düşünüp yipranmak istemiyorum :)
Uygun değil arkadaşım ama yinede sizin bileceğiniz bir mesele
Neye göre uygun değil ama :)
İstekleriniz , hayata bakışınız değişecek birçok faktör var uzun uzadıya yazmama gerek yok. Erken bir karar bence söz ya da nişan yapacaksanız yapın ama evlilik için erken
Zina Yapma Potansişyeli varsa Azfınsa Hemen Evlendirmek lazım yok
Normalse İşini gücünü eline alsın bence...
Ghkjfj :D
@pembekereste :DD kzı ne yapan :D
kendini evliliğe bu sorumluluğa hazır hissediyosan uygun bir yaş neden olmasın
Kesinlikle hazır hissediyorum hissediyor :)
sevgilinin yaşına da bağlı tabi, benim ablam 19 yaşında evlendi kendi isteği ile gayet iyi oldu yani erkenden dayı olmak :D
bence erken ya gençlik bir daha gelmez yine beraber olun aileler tanışsın ama evlilik için erken
Ama uzarsa ayrilikla sonuclaniyor sonra bir başkası giriyor hayatına ben o olmadı başkası olsun gibi düşünceleri kendime yakistiramiyorum.
sen bilirsin yinede
olabilir yani simdi sosyo-ekonomik, kulturel aile yapinizi bilmiyoruz sonucta dassak gecilecek konu değil evlenirsen ayrilma derim kalbine tas bas gerekirse ayrilma
kesinlikle uygundur ben şahsen pişmanım şu anda seçiyorum onu bunu sorun edip kaçıyorum evlilikten bence hiç düşünme evlen sevdiğin birisi varsa
bazen kalbimle değil mantığımla hareket ediyorum sevgimi bir kenara koyuyorum ve gerçekten doğru kişi diyorum.
valla maddi durumu iyi olan birisi cıkarsa karşıma evlenirim hemen :D
Kaldırabilirsen sorun yok, 23 yaşındayım evlendim herhangi bir problem yaşamıyorum.
Ben kendi açımdan söylüyorum çok küçüksünüz aptallık etmeyin. 24felan min bence.
Yaş uygunda meslekler uygunmu erkek arkadaşın kaç yaşında iş güç var mı bunlar da önemli
Mesleklerde uygun iş güç var :)
Ozaman evlenin gitsin hazırsınız işte
Bencede ya :)
Aileler tanışsın, 2-3 aya nişan, yazın da düğün yaparsınız.
Mutluluklar. :))
Ay inşallah teşekkürler :)
Rica ederim.
Güncellemeye de bir nazar boncuğu koy. Kıskanç çok burada, nazar değmesin. :)
Amiiin amiiiinnn :)
Maddi durum superse holdinng sirket varsa superdir o yaş
Holding değil ama ev gecindirecek kadar var fazlasında gözüm yok yeterki yokluğu sıkıntıyı beraber cekelim. Karşı taraf kendi harcayip bize yokluk gosterirse o zaman sıkıntı.
Sileler tamam diyorsa evlenin o zaman sikinti olmaz herseyi dolu dolu yasarsiniz
Yav 5^6 sene daha yasa iste hayatini ne gerek var evlilige . dd bugunleri bulamazsin bidaha. d
Hayatımı yasayamam mı evlenince herkes bunu söylüyor :)))) hay Allah yaa :)
Yav ben 21 yasindayim 26 dan asagi evlenmeyi dusunmuyorum o yasa kadar maasimi alip tek basima harcamayi dusunuyorum hergun disarlarda karisan yok off nasi cekti canim. afadds
Oda diyor ki evlenelim beraber harcayalim paralarimizi :))
Nah harcarsiniz yok ev borcu araba borcu falani filani hayatiniz borc odemekle gecer yaslaninca yasarsiniz hayatinizi ben simdi hayatimi yasamak yaslanimca borc odemek istiyorum. dd
3 yıldır birlikteyseniz uygundur.. Allah mutlulugunuzu daim etsin
Amiiin.
Erken daha. Gençliğinin ve bekarlığının tadını çıkar.24-25 iyidir
Evet uygundur nişan olur ama evlenmek için üniversite bitmeli
1 ay kaldı bitecek inşallah
Hayırlısı olur umarım mutlu olursunuz
geç bile kalmışsınız sizin yaşınızdakilerin 3 çocuğu var
Yok ya o kadar değildir :)
şimdi olmasa da eskiden öyleymiş ya
Erkendir... 3-4 senen var. Kendini kişisel olarak geliştir acele etme karşındakine güvenme...
Ee ona güvenme buna güvenme kime güvenicz ki biz 3 4 sene sonra.
ayni dusunce bendede var.
Doğru kişiye :) Kişisel olarak gelişimini tamamladığında güvenirsin zaten :) İnsan her zaman evlenmiyor malum :))
Doğru kişi olduğuna şu an eminsek :)
Degilsindir henuz.. zamanin var.