AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
195Cevap
geç bile kalmışsın. ben 18den yukarı almam taze olsun
Hadi bakalım :)
yani evin varsa evlen başka birşey değil birde erken diyenlere takma onları çünkü bilmeden erken deyip geçiyor millet.
Ev var evet.
oda güzel birde okulunuz bitmeden söyleme önce bitir nişanlı yap ya da siz bilirsiniz :)
eger arkadaşın askere gidim gelmişse çok uygundur ama benden sana bir tavsiye sevgilin veya nisanlın askere gitmeden evlenme
Gitti gitti geldi işe bile girdi :)
Valla ben 30 uma merdiven dayadım daha erken olduğunu düşünüyorum. O yüzüklerin verdiği sorumlulukların altında ezilmeyeceksiniz ve buna inanıyorsanız evlenenin. Ben yapamadım.
Sakaryalı düşme böyle bir cehalete
Hayda bak şimdi yaa :)
Bilemiyorum ama bence gerek yok , hayat zaten yeterince karmaşık dahada karmaşıklaştırma hazır genç ve güzelken yaşa bence :)
Düzenli bir ilişkin varsa ciddi düşünüyorsanız hic bekleme derim :)
kendınızı hazır hıssedıyorsanız neden olmasın kı skype evdekideli. evdekideli
Geleceğiniz garanti altına alındıysa bir engel olmadığını düşünüyorum.
Bnce mumkun ve ıyı de olur bende ıstıyorum hemen evlenmek.
Uygundur.
Genç anne ve baba olan çiftlere hep özenmişimdir ^^
Bence uygundur hatta tam zamani ayni yastikta yaslanacagn biriyle. Gencliginizin tatini cikara bilirsnz evlendikten sonra. ben. boyle dusunuyorum..
uygundur. tam sırası. en az 3 çocuk yapmalısınız. ülkemizi kalkındırmamız lazım.
Allah inşallah evlat sahibi yaparda sonra sayısını düşünürüz :)
İnş canım ya :-D sen doğur doğur bir erkek kocan için, bir kız senin için, bir erkek veya kız da ülke için doğur. Hem Allahın hakkı 3 dür. Sen dediğimi bir düşün, yap :-D Hadi Allah iki cihanda mesut etsin sizi. :-)
19 da evlendım ıkı sene oldu cok mutluyuz :) seviyosan nden olmasın
adam 18 yasında bide bebesi var sen gec bile kalmısın :)
Birazcik daha vakti var bence :)) Ama olmaz diye birsey yok
Daha çok küçüksun. Erken bence. Ne kadar geç evlenirsen, hayatta o kadar az ezilirsin.
Aileleri tanıştırmak için uygun bence ama evlilik için erken
İsterseniz aileler tanışır söz/nişan olabilir evlilik için biraz daha beklemekte fayda var.
Evlilik için söze nişana gerek yok. Söz nişan olduktan sonra hele dini nikah olduktan sonra çok rahat davranılır ki sonun da üzülen genelde bayan olur. Paranız varsa evlenin yoksa derdinize ne oldu az daha bekleyin.
Çoğunluğa bakarsak erken evlilik aşkı öldürüyor tabi benim gibi istisnalar da var:D
birbiriniz yeterince tanımanız yetemz ailesinide tanıman lazım ona göre karar verirsin
Bence olay sizde bitiyor. Uygun derseniz başka birini dinlemenize gerek yok
Bence uygundur allah ayırmasn inslh evlenirsinz. saygılar :)
Aminn inşallah inşallah sagol :)
eger çok sevıyorsa ve ınanıyorsa 18 yaşında evlenmek en guzel olanıdır
18de çok küçük degil mi?
belkı aılenden erken yaşta ayrılıyor olabılırsın ama unutma ıkı sende mutlu olabılecegın yenı bır aıle kurmayı planlıyorsun kendı aılenle ne kadar çok vakıt geçırmek istedıgını bı duşun... mutlusun çocukların olmuş eşin senı sevıyor sen onu :)
3 Senedir berabersiniz bence tam ailelerinizi tanıştırma zamanı evlilik zaten aileler tanisinca 1 2 senede öyle geçer iyidir iyi Allah ayirmasin
kız arkadaşım 22 yaşın da aileler tanışıyor. hayırlısı. bayan için o yaşlar bence erken değil tabi karşın daki için de erken değilse
3 sene birbirinizi tanımak için uzun bir zaman dilimi, bu yüzden erken değil diye düşünüyorum..
Benim aklımda yokken erkek arkadaşım evlenmek istedi vekac tane erkek bunu ister ki ben çok sansliyim bence :)
Bence de, umarım hep mutlu olursun =)
Yaşınız genç olsada fikirler uyuşmuşsa yavaş yavaş zamanı gelmiş en azından söz olabilir :)
Evet evet bizcede :)
aileleri tanıştırmak uygundur , ama çok da fazla aceleci olmamak gerek :)))
Aşama aşama gidicez bakalım :)
Erkek veya bayan için değişir o erkek için erkendır bayan için hayet normal :)
hiç uygun değil. daha psikolojik olarak gelişme aşamasındasın en az 25'ini bekle
ailelerinizi tanıştırında evlenmek için aceleniz ne ben rahat 23 - 24 ü beklerim
bana nedense çok erken geliyor.. ama herkesin kendi fikri tabi.
para varsa mantıklı. Geçim skıntısı olmicaksaydi ben 18 de bile evlenirdim :)
Nedenine göre değişir fakat soracak olursan daha cok erken bir yas evlilik için
Bence 22 ya da 23 yaşında evlenin derim tabi yinede siz bilirsiniz.
kısmet gelmişse uygundur sonuçta şimdiki gençler herşeyi blyor buluyorlar yolu :D
sen küçük değilsinki sevgilim 18 yaşında istemeyi planlıyorum
Bir bayan icin uygun..
okumayacaksan uygun bence :D
Okudum canım aa bitiyor az kaldı :)
21 yaşındayım, 14 aylık evliyim, 1 aylık anneyi 😍
Güzel birşey mi sizce :)) işte bende böyle olmak istiyorum ya en çok ta çocuk sahibi olmak :)
Doğru kişiyle doğru zamanda olduğunda muhteşem bişey oluyor hele ki o evliliğin meyvesi ortak küçük beden dahil olunca çok daha özel farklı oluyor. çok şükür sevdiğim adamla evlenip ondan bir parça sahip oldum Rabbim herkese bunu yaşatsin inşallah size de en hayirlisini versin ☺
Aminnn ya inşallah işte böyle daha da hevesleniyorum çünkü doğru kişi olduğuna eminim :) sizinde mutlulugunuz huzurunuz hiç bitmez inşallah.
Eminsen geç kalmayın zaman sizden gidiyor 😊 amin inşallah canım teşekkür ederim
Sordugun kabahat evlen tabi
Evlen diyen daha çok :)
İyi söz dinle evlen sende :)
Bence çok erken 25 en az
Bence çok erken en az 25-26 olmalı
Ama bu ailelerinizi tanıştıramayacağınız anlamına gelmez :) tanıştırın tabi
maddi yönden sıkıntı yoksa bence uygun
Bencede öyle.
kız için evet ama erkek için olmazz
Evet gayet uygun bence :)
Bence gayet uygun ne çok erken ne de çok geç yani
İçim rahatlamaya başladı :)
Rahatlasın rahatlasın evlen benim ablamda 20 yaşında evlenmişti :)
Mutlu ama dimi :)
Çook mutlu 2. çocuğuna hamile şimdi :)
Oh oh ne güzel ya :)) Allah bozmasin inşallah :)
Amin amin :)
Bence en uygun yaş aralığı
Kesin cevap HAYIR çocuksunuz daha
uyar ya neden olmasın. mutluluklar.
Teşekkür ederim :)
bence 2 yıl daha verin kendinize
Evlenene kadar 2 yılı bulur zaten ya :)
Kişiden kişiye çokça değişen bişey bu
Evet öyle tabiki.
Az daha bekleyin derim hele erken çocuk yapmayın
25 oluruz zaten ya o zamana kadar çokta geç anne olmak istemem.
Bence uygun. is durumu sorun değilse evlenin
İş ve para sıkıntımız yok çok şükür.
Eminsin evlen
Bence acele edilmemesi gerek.
mantıklı konuşan biri çıktı sonunda.
Sonuç olarak önünüzde bir gençlik var, eğer erken yaşarsanız bazı şeyleri bir süre sonra aa bu mu yani olabilir. Ondan dolayı dikkatli olmak gerek ve teşekkür ederim.
Ben evleneceğim insanla gençliğimi yaşayamam mı acaba. Gençlik sadece bekarlıkla mı yaşanır ya da gençliğini yaşamak ne anlamda.
En basitinden aynı çatı altında yaşamak için daha çok zamanınız var önünüzde diyeyim lakin karar yinede sizindir. Ben sadece yorumumu belirttim.
Uygun, erken anne olursun bundan güzel birşy yok
Evlilik için bence çok erken canım..
23 yasimdayim hala erken oldugunu dusunuyorum.
Tabiki hemen sondaj islemlerine başlayabilir siniz
21li yaşlar nedir yaa senin 30 a kadar yolun var
30 uh :)
Uygundur kanks
ALLAH mutlu etsin
Teşekkür ederim sağolasın :)