
İstediği olmamıştır
Tehlike büyük demetir
Sebebini kendisi de bilmiyordur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgilim trip atıyorsa muhtemelen bir şey yapmamışımdır :D çünkü bir şey yapsaydım trğip atmaz bence direk sorun çıkardı yani tartışırdık ve bende alttan alırdım o zamanlarda sonra hatta öperek sakinleştirmeyi denerdim. ama sevgilimin trip atmasını da sorun etmezdim ben çünkü sevgilim dediğim kişi bana trip atabilir tabi ki de ben bu tarz şeylere takılmazdım hiç bir zaman. ama gereksiz yere çocuk giib her şeye trip atıyorsa bu benim için sorun olabilir çünkü o zaman sürekli tartışmak zorunda kalırdık ki bu da zaten ilişkinin bence gidişatı için hiç güzel olmazdı. bu yüzden de trip attığı nedeni sorardım ve o konuyu etraflıca düşünürdüm ben
Bir kadının trip atması için bir nedene ihtiyacı yoktur ki.
Zaten neden bulmak için çok uğraşmaz.
Bahane her zaman hazırdır onun için.
Antremanlıdır yani.
istediğini yapmamışımdır ya da biri bişey demiştir hıncı benden çıkarıyordur
Cevap
32Cevap
sanırım ben onun istediği bir şeyi yapmamış olabilirim :)
Kızlar atıyorsa kesinlikle sebebini kendisi de biliyordur
Bazen bunu bile söylediği oluyordu bana trio biterken bilmiyorum diye 🤣🤣🤣
Kızdırmışımdır veya gün içinde arayıp sormamışımdır. Yani senin anlıcağın fırtına öncesi sessizlik 😬
İlgi göstermiyorumdur, hoşlanmadığı insanlarla görüşmeye devam ediyorumdur 🥲
İlgi göstermemişimdir.
Sevgilimin hiç trip attığını görmedim. Çünkü sevgilim olmadı :D
Bişey yapmana gerek yok var olman😃 bile yeterli bir sebep
Kesin yarası olan gocunduğu bir noktadır gerçekler batardı beyimize kendi bay doğruydu sanki
Valla onun tribiyle hiç uğraşamam atarsq atın zerre umrumda değil 😀
Başka bir kıza bakmışımdır kesin 😄
Kendimi özletmişimdir
Muhtemelen canı sıkılıp sarmaya yer arıyor olması lazım😅Hayatımda biri varken pek kırmam o yüzden triplik bir şeyde yapmam sonuç hep nankörlük oluyor gerçi🤣
Sebebini kendi de bilmiyordur , olmayan sevgilim 😀
Sebebini kendisi de bilmiyordur🤷🏻♂️
Senin sevgilin mi var inanmam 😂
Benim başım kel mi 🤣🙃🤨
Bilmem kel mi sen söyle.
bu yaşta kel kalmış olabilme ihtimali var sanırım 😂
Saçlarımı kıskanıyorsun di mi 🤨🙃 discord pp de saçlarıma hayran kalmamışsan gözlük kullanmanı tavsiye ederim 🤦🏻♂️😬
Hiç bakmadım dikkatimi çekmemiş demek ki 😂😂😂
Bence de bakma , sonra peşimden ayrılmazsın uğraşamam 😜🤨
Rahat ol yaşın kurtarmıyor 😂
Üzerime bir rahatlama geldi 🤦🏻♂️🙃 rahat rahat uyurum artık 🙃
Yaptım yine*
Ya aramamışımdır, ya da birine yakın davranmışımdır
Kendini bir bok zannediyor demektir.
Yani kendi haline bırakmak gerekir demektir
İstediği birşeyi almamış ya da istediği yere götürmemişimdir.
Ben Kadınları hala anlayamamış birey olarak istediği olmamıştır diyorum :D
Oyun oynuyordum 😬 dünyadan haberim yokmuş gibi davranırdım
İstediği olmadığı zaman trip atıyor. Başımın belası.
Büyük ihtimalle kıskanmışımdır bağırmışımdır
Telefonu meşgule atmışımdır :)
İstediği bir şeyi yapmamışındır.
Sevmişimdir. Ki trip atmayı kendine hak görmüştür.
a şıkkı efenim
istediği olmamıştır çünkü hep istediğinin olması lazım 😂
Ne yaparsam yapıyım trip atarsa ben daha büyük trip atarım aga 🤭😊
İstediği olmamıştır
Trip atanın alnını karışlarım
İstediği olmamıştır.
Kendide bilmiyordur
İstediği olmamıştır
İstediği olmamıştır aski
Dediğini yapmamışımdır.
kuyruk sallamışımdır :D
Fazla değer vermişimdir
Her şeyi yapmış olabilirim
Olduğunda söylerim 😁
Sudan sebepler ile trip atıyorlar
Nefes alıyorumdur 😊
istemeden yanlış bişey de yapmış olabilirim tabi
Canı sıkılmıştır o yüzden.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?