Gelmeyecek birini beklemek çok acı ama niye bekler çoğu insan?

Gelmeyecek birini bekliyorum hemde 2 yıldır içimde ki umut solmuyor bir türlü ben nasıl kurtulacağım bu durumdan

Gelmeyecek birini beklemek çok acı ama niye bekler çoğu insan?
Cevapla