Gelmeyeceğini bile bile neden bekler bir insan? beklediniz mi hiç?

Ne acı bir duygu beklemek..
Ne acı bir duygu beklemek..
gelmeyeceğini bile bile bekleyenler var bu hayatta bir insan olacakları bildigi halde neden bekler? beklediniz mi hiç?
Gelmeyeceğini bile bile neden bekler bir insan? beklediniz mi hiç?
Cevapla