Gelmeyecek birini beklemek çok acı ama niye bekliyor çoğu insan?

artık gelmeyecek birini bekliyorum hemde bir yıldır içimde ki umut solmuyor bir türlü. ben nasıl kurtulacağım bu durumdan?
Gelmeyecek birini beklemek çok acı ama niye bekliyor çoğu insan?
Cevapla