
Bir arkadaşım var. Bir senelik ilişkileri vardi. Aynı mahallede oturuyorlar birkaç mahalle altta kız oturuyor. Çok kez ayrılıp barıştılar. Çocuk evlenmek istediğini kız arkadasina söyledi Arkadaşımın komşusuda evleneceksin boşuna kira verme bir seneligine gel benim evde otur eşinle dedi. Bunu kız arkadaşına söyleyince kız en başından beri ben o mahallede oturmam herşeyin en iyisini istiyorum mobilya vs demiş. Bütçede aşıyor çocuğu kızın isteklerini yerine getirecek maddiyatta değil. Zorlanıyor. Başka yerde kira verecek durumda yok açıkçası. Hazır ev varken bir sene orada yaşayalım gene toparlarsak birlikte daha güzel yere çıkariz dedi ama kız bir sene daha beklerim kendin biriktirir istediğim evi eşyaları alırsın dedi. O şekilde ayrıldılar. Ama arkadaşımın aklından cikmiyor bu durum sizce seven insan onu her haliyle kabul etmeli miydi yoksa kızın hakkımı? Fikirleriniz önemli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer