Arkadaşlar fikirleriniz çok ama çokkkkk önemli lütfen herkes belirtsin?

Arkadaşlar fikirleriniz çok ama çokkkkk önemli lütfen herkes belirtsin?

Bir arkadaşım var. Bir senelik ilişkileri vardi. Aynı mahallede oturuyorlar birkaç mahalle altta kız oturuyor. Çok kez ayrılıp barıştılar. Çocuk evlenmek istediğini kız arkadasina söyledi Arkadaşımın komşusuda evleneceksin boşuna kira verme bir seneligine gel benim evde otur eşinle dedi. Bunu kız arkadaşına söyleyince kız en başından beri ben o mahallede oturmam herşeyin en iyisini istiyorum mobilya vs demiş. Bütçede aşıyor çocuğu kızın isteklerini yerine getirecek maddiyatta değil. Zorlanıyor. Başka yerde kira verecek durumda yok açıkçası. Hazır ev varken bir sene orada yaşayalım gene toparlarsak birlikte daha güzel yere çıkariz dedi ama kız bir sene daha beklerim kendin biriktirir istediğim evi eşyaları alırsın dedi. O şekilde ayrıldılar. Ama arkadaşımın aklından cikmiyor bu durum sizce seven insan onu her haliyle kabul etmeli miydi yoksa kızın hakkımı? Fikirleriniz önemli

Arkadaşlar fikirleriniz çok ama çokkkkk önemli lütfen herkes belirtsin?
Cevapla