AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
65Cevap
Dua et
https://m.youtube.com/watch?v=5jdmlQRabNgÖncelikle; stalk yapma, kabullen, zamana bırak, zaten seni sevseydi başkasını iki haftada bulmazdı.. Koy ver geç..
Hiç kimseye fazla bağlanmayacaksın boşuna Can Yücelin şiiri meşhur olmadı ya... "Öyle körü körüne bağlanmayacaksın diyeee...
Yazma diye değil ona yeniye yakalanmasın işi bozulmasın diye hemen bulduğuna göre okadarmış değermiymiş ki
Nasıl duygular olduğunu bilirim insanların sana ne söylerse söylesin onlarında bir kulagından çıkıp diger kulagından gireceğini biliyorum o yüzden bir tavsiye vermicem bunu sen zamanla alısacaksın veya atlatacaksın
bazen olmayınca olmaz zorlamamak en ıyısidir. zamanla unutucaksın. slow ssrkı dınleme baska seylee dusun
Zaten her şey şurda bitmiş "FAKAT O SAVAŞMADI, KABUL ETTİ" Bence psikolji yardım al. Sana değer vermeyen birini neden istiyorsun? Bunu sor kendine
Zaman herşeyin ilacı. Şu anlık yapacağın tek şey, onu heryerden engellemek.
Keşke birazcık da olsa savaşsaydınız birbiriniz için
Valla sana benden bi tavsiye anladığım kadarıyla takıntı haline gelmiş eğer unutmayan başka yolu yok diyorsan onu hatırlayacak her şey kaybet sil ve yeni ilişki için uğraş derim çivi çivi söker derler vaktini güzel kullacagin birlikte eğlenebildigin güzel vakit geçirdiğin birisi ile yoluna devam et anlayacaksin bazi seyler son bulacak hickimse unutulmaz değildir 2 yıl platonik olarak geçirdiğim zamanim var bilen vi kişi olarak söylüyorum
Aynı durumdan benimde ilişkim bitti korkak erkeği annesi sevsin aşkım.
Çocuk hiç umursamamış bile sen neden üzülüyorsun ki değer mi
Sorunun cevabını kendiniz veriyorsunuz zaten.
Yine hala soru soruyorsunuz.
Bununacisi sürer baya ama kimse vazgeçilmez değil geçer inşallah Allaha sigin
Bende buna benzer bir şey yaşadım.. Yeni ilişkileriyle daha mutlular.. Her yerden engel attım görmemek için.. Zaman geçtikçe unutmaya çalışıyorum, görmemeye çalışıyorum..
ailenin o çocuğu istememekte ne kadar haklı olduğunu görmüş oldun işte canım
canım canım iş yaparsan böyle sap gibi kalırsın 👍 merak etme reddedildigin için dert oldu. Zaman her şeyin ilacıdır bir süre sonra bu aptalligina gülüp geçiyor olacaksın..
unutursun be hocam zamanla
Umarım hocam umarım
Aynı şeyleri yaşadım biliyorum gizli buluşmaya ikna et biz öyle yapıyoruz eski sevgilimle yoksa tamamen kafayı yerdim
her şey insanın beyninde biter biliyorum dile kolay ama inan bana zamanla her şey düzelecek ve yoluna girecek onu hiçbir zaman unutamayacaksın belki ama eskisi gibide acıtmayacak yüreğini sadece zamana bırak...
Unutmanın tek yolu zamandır evet acı çekeceksin ama bi zaman sonra unuttuğunu fark edeceksin. Unutmak içinde başkasıyla konuşma zaman herseyi iyi gelir bu süre boyunca kendine vakit ayır oyanlancak şeyler bul gerisi gelir zaten
Ve bazı yorumlar çok sacma bence saygı duyuyorum tabi ama unutman imkansız faln öyle bir şey yok herkes unutulur kimse sah degil padisah değil
Eğer seni gerçekten sevseydi ayrılığı kabullense bile başka biriyle bu kadar kısa sürede birlikte olup onu sevemezdi demek ki seni hiç sevmemiş bu düşünceyi aklından çıkarma kendini asla suçlu da hissetme ailen sebep olmuş ayrılmanıza sonuçta.
Öncelikle aranızdaki ilişkiyi bilmiyorum ama bazı erkekler genelde pek takmaz özellikle biraz havalılarsa hemen yenisini bulurlar genelde ama belkide sen ailenin sözünü dinlediğin ve onu önemsemediğin için seni silip atmış da olabilir
Profilimdeki soruyu yanıtlar mısın seni davet edemiyorumm!
Zaman herseyin ilacı emin ol geçiyor unutuyorsun hafifliyor hayırlısını iste herşeyin
Eğer sen ilişkiyi çift kişilik yaşasaydın o şuanda başkasıyla olmazdı İnşallah zamanla unutursun canım
Kendine sar herşeyi mükemmel yapmaya çalış kendine kahve bile yapsan en iyisini yap ve bunu hak ettiğine inan bi süre sonra zaten kendi değerinin farkına varacaksın
Seni bırakan beyefendi senin gibi biri olsaydı ailen eminim ki isterdi ve bu bahsettiğimiz beyefendi sana senin ona verdiğin değeri verseydi eminim sonuçta bu olmazdı.
KS beni yorum yapmam için davet etti ama kelin merhemi olsa kendi başına sürer😊
Ben kitaptaki kadına aşık olmuştum sen de öyle yapa bilirsin kitap okuyarak bir adama hayran kala bilirsin biraz garip gele bilir ama onu böyle unuta bilirsin hem kitap okumayı sevmiş olursun
Hemde olmayan biri seni üzemez
Aslında zor değil bunu biz kendimiz zorlastiriyoruz. Dik dur, senin de hayatına eminim ondan daha iyileri çıkacaktir. Hemen unutman zor ama çabala. Saçma sapan müzikler dinleyip kederlenme sakın ✋
Ev kirasina, elektrik su dogalgaz faturalarina tutuklan bide bana ozelden yaz ben sana yardimci olcam hicbir seyin kalmayacak soz👌
Hayatım senin unutman için ilk haftada birini bulması zaten yeterli bir sebep. Niye böyle biri için kendini paralıyorsun?
Ben eşimi unutamadım ki sana akıl vereyim Allah sabır versin
Sevseydi ayrı kalamazdı bırak yoluna gitsin sende yoluna bak Kocaman dünya tek erkek oymuş gibi davranma.
Zaman tek ilaç. Bende yaşadım daha yeni insan inan ki kendine biraz değer vermeye başlayınca daha sağlıklı düşünüyor.
Unuttum diye bir şey yok. Unuttum derken bile hatırlıyorsun, ve şundan emin ol ki geri döner sana sen o kapıyı tam kapatma aralıklı olsun her zaman ❤️
Çok sevdiğim ama ailesi istemiyor diye beni bırakan kızla şarkımızdı ben sende tutuklu kaldım... Onu hatırlattın. Biteli 1 yıl olacak
Bu durumun aynısını yaşadım ve zamanla her şeyi
Kabullendim.. az nefisli olun geri dönse de Hayır diyin
Unutursun yeter ki kafanda bitir ailenin bildiği vardır ileride pişman olucagina şimdi bitmesi daha iyi 1 sene içinde unutursun
1-2 ay çok yeni zaten ben 1 seneden fazladır unutamıyorum ve iki hafta sonra başkasıyla çıkması karakterini göstermiş 🤷🤷🤷
Odak noktanı kendine cebir kafanı dağıtacak bir şeylerle uğraş ve kendine zaman ver biraz zaman her şeyin ilacı
Ailen haklıymış senin için hiç savaşmayıp 2 hafta sonra birini bulmuşsa hiç sevmemiştir zaten unut onu
Seni mutsuz eden şeylerden sakın örneğin duygusal müzikler evde kalıp onu düşünmeler falan biraz sosyal hayatına yönel acısı gider
bence seni hiç sevmemiş bile böyle biriyle çıkmaktansa yanlız kalmak bile daha iyidir o seni umursamıyorsa sende umursama yeni birini bul
Kanka boswer döner felan ye keyfine bak manyak olursun bak
Terkedip gidenler utansın
Aşkın sağlam hak etmiyorsun bunu
ailene atma hemwn suçu aiken senin iyiligini istiyor
Olmayınca olmuyor zamanla alışıyorsun başkaları seni daha da mutlu edebilir
Unutuyorsun bi zaman sonra.. üzücü ama maalesef.. Allah yardımcın olsun 🙏🏻
Ona duygularını aç özür dile ayrılır belki sevgilisinden
Bende birini çok sevdim unutamıyorum çok zor bana sıcak soğuk yapmasına rağmen unutamıyorum
Onu bırakmaya çalış docem hiç birimiz birakamioz ki
Yapacak bir şey yok aynı şeyi yaşadım unutacaksın ama kendi başına hayatına başkasını alarak değil.
Bu acı saf acıdır atlatması güçtür. Zamanlama geçer mi bilemiyorum ama güçlü kalmak gerekir.
Onunla alakalı her şeyni sil telefondan kendini eğlenceye yönelt🎉
Geçmiş olsun zamanla geçer kendini başka şeye yönlendir
Çok zor bir durum aralarına da girilmez ki şimdi yalnız olsa gene bi şansını denerdin
Madem seviyodun birakmasaydin
Ben savaştım, o hiç çabalamadı
Takibi bırak geç. Ayrılmışsın bitmiş.
Merak ediyorum arkadaslarımın hesaplarından stalk yapıyorum zqten
15 yaşında mısın. Velet velet hareketler. Büyü biraz. Çocukluğun alemi yok
senin onu sevdiğin kadar sevmemiş işte seni geçmişi geçmişte bırakmayı öğrenmen gereken konular var