Başkasıyla gizli gizli görüştüğü için terkettim. Başka bir kadınla yemek yemiş. Çok değer veriyordum ondan hiç böyle bir şey beklemiyordum. Onu suçladığımda beni aldatıyorsun dediğimde ağzını açamadı. Çok kötü bir ayrılık oldu boşuna mı suçladım diyemiyorum çünkü kendini savunmadı. 40 gündür ayrıyız ne ses ne seda. Bunu hiç haketmedim o kadar çok güveniyordum ki ona... terkettim her yerden engelledim ama rüyalarıma giriyor beni aldattın mı gerçekten diyorum ağlayarak uyanıyorum. Çok kızgın çok üzgün çok bıkkınım. Gitmiş ınstagram profili gizliydi açmış bir sürü kız takip etmiş. Bu kadar mı değersizdim. Nasıl kurtulucam bu durumdan napıcam arayasım geliyor bazen içip içip... özlemiyor mu hiç canıma tak etti ama asla dönemem
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kuzum aynı durumu bende yaşadım 3 yıl sevgiliydik yalanlar birbirini kovaladı her gün aptal gibi de katlanıyordum yalan söylediğini bile bile.. Sonunda ayrıldım hala da seviyordum fakat onun beni aptal yerine koyup gün geçtikçe yalanı daha da arttırması zoruma gidiyordu. Diyordu seni seviyorum bidaha olmucak affet diye. Ayrıldıktan sonra çok zor dönem geçirdim tıpkı senin gibi rüyalarıma giriyordu her yerde sanki onu görüyordum onun sesini duyuyordum. Peşimi bırakmadı sonra. Ağzına da siçsam anasından girip babasından da çıksam hala affet beni seviyorum seni diyordu. Bana bunları derken başka kızlarla el ele kol kola fotoğraflarını gördüm yetmez gibi eski sevgilisiyle barışıp benim arkamdan attığını da duydum. Demem o ki 2. Şansı kimse hak etmez insan neyse odur hiç bir şekilde pişmanlık duyma kolay değil ama alışacaksın zamanla. Diceksin sonra ben bunun için mi üzüldüm kendimi paraladım gözün açılacak ama SABRET geçecek.. :)
116 Yorumla
Soran+1 yılBu af bile dilemedi ki... sanki ben suçluymuşum gibi engellememe rağmen bile asla kendini açıklamadı. Bir sürü laf saydım hiç mi önemi yok. Ben burda acı çekerken o sürekli mutlu neden yani? Sürekli dik durmaya çalışıyorum ama çok yoruldum. Sanki onu haksız yere suçlamışım gibi davranıyor. Ama benden gizledi ve haber vermedi her ne olursa olsun söylemesi gerekirdi. Ben ona hep dürüst oldum hal hareketlerime dikkat ettim olana bak... geçmiyor kuzum 40 gün oldu aynı ilk gün gibi içim acıyo. Ağlayarak uyuyorum ağlayarak uyanıyorum. Olan bana oldu halbu ki ne masum sevdim onu...
- +1 yıl
Güzelim bah ben bile yeni toparlandım kaç ay geçmesine rağmen senin biraz daha zamana ihtiyacın var aklına getirmemeye çalış eğer ki engel olamıyorsan onun sana yaptıklarını düşün sen ne kadar çabaladigina rağmen onun kılını bile kıpırtdatmamasını düşün.. böyle birisi için değer mi de ya kaybeden kendi olmuş demekki onun hayat kumaşı daha farklı kendini suçlama ondan başkasımı yok yapma güzelim böyle ya.
Soran+1 yılBen zor severim ama sevince de çok severim... zaten daha önceden yaralarım vardı ona anlattım açtım daha da kanatsın diye mi? Hem dostum hem arkadaşım hem sevgilimdi. Öyle ihmal etmeye başlamıştı ki beni... o ilgili benimle konuşmak için iki dakikasını ayırmayan insana dönüştü asıl gücüme giden bana bu kadar yoğunum derken aramazken o kadınla saaatlerini geçirip yaptığını normal bir şeymiş olarak görmesi bana çöm dokundu. Bir özür bile dilemedi. Çok güçsüzüm çok mutsuzum çokkkk umutsuzum... Şansım olarak gördüm onu beni ne güzel seviyor dedim. Mutlu mutlu takılıyor fotoğraf atmalar gizli olan ınstagram profilini açmalar...: bana misillememi yapıyor bak bana bir şey olmadı tarzı?
- +1 yıl
Sende ona karşı yap kuzum niye dünyada sadece tek erkek o kalmış vazgeçemiyorum havası veriyorsun ki? Senin bunları gördüğünü bile bile inadına yapıyor. Sanki senin canını acıtmaktan zevk almış gibi eline koz verme. Anlıcaksın anlıcaksın sende ama umarim en kısa sürede anlarsın kalbine sözünü geçirirsin. Böyle yaparak onun mutluluğuna mutluluk katıyorsun. Bu yola çıkıyorsan düşmesini de bileceksin hiç kimseden yardım eli almayıp dizlerin kanaya kanaya ayağa kalkmasını da bileceksin acı çektiğini kimseye göstermiceksin. Yoluna devam ediceksin her engele rağmen.
Soran+1 yılAşkım neden canımı acıtmaya çalışıyor? Hatalı olan o. Hem suçlu hem güçlü? Ben açmadım ınstagram gizliliği. O açmış. Bende açmayı düşünüyordum sinir olsun diye eğer bakarsa. Bu düşündüğümü anlar diye yapmadım o gitti yaptı normalde gizliydi. Haklısın kuzum dik durmaya çalışıyorum ama çok zor... bu yaptıkları sanki bana inat gibi değil de ne? Ya da kız arıyor bunu mu anlamalıyım? Güçlü görünmeye çalışmam lazım ne yapmam gerek? Engellerini kaldırmadım zor tutuyorum kendimi...
- +1 yıl
Karakteri giriyor işin içine işte. İnsan bi düşünür ben kıza böyle böyle yaptım beni masumca oturdu sevdi yapma dediğim şeyleri yapmadı sözümü ikiletmedi ben niye ona böyle davranıyorum yazık değil mi o kıza da diye. Düşünen erkek bunu der acı çektirmez. Kişiliğinde var demekki senin acı çekmen onu önemsemen zevk veriyor onun için. Kendine hakim ol ele verme kendini basit olma acını çek ama belli etme. O zmn der haa bak bu kız beni unutmuş beni önemsemiyor eskisi gibi der hayatına bakar.
Soran+1 yılAyrılırken baya bela okudum. Çok sinirlendim. Çünkü şoka girdim. Benim üzülmem ona zevk mi veriyor yani? Sen kaybettin der gibi sanki. Sanki haksız yere bitirdim. 40 gün içinde 4 tane fotoğraf atmış bu kadar da olmaz. Normalde atardı ama abartmazdı bu onu da abartmaya başladı artık. Kız takip etmiş bir sürü. Sinir olayım da tepki vereyim diye mi
Soran+1 yılTepki vermemeye çalışıyorum ama çok sinirlendim az daha tweet atıyordum. 1 yıl kuzum... bu beni aramaz mı ya şaka gibi cidden çok üzüldüm
- +1 yıl
Bu zamanlarda aramayan bidaha hiç aramaz bacım sal bu çocuğu artık. Hayatına düzenine bah hiç girmemiş hayatına gibi davran. En iyi yol bu diğer türlü ne edersen kendine edersin kimsenin de af edersin ama sikinde olmaz. Senin yerinde olsam sevgili bile yapardım eninde sonunda bı şekilde onun kulağına giderdi nasıl olsa.
Soran+1 yılAramadı... devam etmeye çalışıyorum bilemiyorum gerçekten :( umurunda değil dediğin gibi ve hayret etmekten öteye gidemiyorum canım çok sıkıldı.
Soran+1 yılNapalım be kuzu geldi başa bir kere...
Soran+1 yılHaklısın
En İyi Cevaplar
+1 yılSenden gizli bir kadınla yemek yemiş; ilk sorum o kadın kimmiş? Sen nerden öğrendin? Açıklama yapmasına izin verdin mi yoksa kestirip attın mı birden. Mantıken bi erkeğin bir aya dönmesi beklenir. Ne kadar sinirlensede gurur da yapsa erkekler bizim gibi değil. Pat diye arar sorar aramak istese. Ayrıca sen ayrılırken sana sesini çıkarmadıysa sende gerçekten bir düşün bu beni sevmemiş diye. Aynısını sen yapsan affetmesi için kendini paralarsın ama o kılını kıpırdamıyor değmez kardeşim ❤️
010 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle güzel kardeşim kadın yabancı çalıştığı otel de müşterinin biri. Geçici olarak çalışıyor ünü öğrencisiyiz. Rahatsız olacağımı bile bile kızı ekledi ınstagramdan. Sonra da bana iki dakika arayıp ayıramadığı vaktini kadınla harcamış. Kadınun snapinden gördüm yemeği ve onun vücudunun yarısını çekmiş. Ama tanıdım tabi hemen. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü , aradım bir çok kez açarsa masumdur diye düşünüp. Açmadı 10 kez aradım rahat. Bana 3 saat sonra döndü nerdeydin dediğimde kızla yemek yediğini hiç söylemedi , az çok tahmin ediyordur zaten kızacağımı. Sinirden gözüm döndü o hayalkırıjlığınu sana anlatamam. Bana bahanesi olan 2 dakika aramayan insan 2 günlük biri için saatlerini harcamış. O kadar şaşırdım ve üzüldüm ki bela bile okudum beni şoka uğrattı çünkü. Asla beklemiyordum. Bitti demeden zaten gittim engelledim her yerden. Bağırdım çağırdım sus pus kaldı savunabilirfi kendini. Paramparçayım bir sürü hakaret ettim. Bir kez bile aramadı ulaşmaya çalışmadı. Sevmemiş demek ki bide seviyorum ayağı yapıyordu.
- +1 yıl
İyi yapmışsın ya bu erkekler ne kadar srfsiz gerçekten. Sen eğer ararsan sen sanıyor musun ki o sana yine aynısını yapmıcak acı çekiceksin yine şu an çektiğinin bin katını her gün. Belki bu durum bikaç güne geçer. Emin ol değerini anlıcak bak emin ol. Köpek gibi yazıcak. Sen sakınn yazma arama. Kendine biraz değer veriyosan yapma yani. Güzelleş süslen gez toz kendin için bişeyler yap o salağı düşünüp durma
Soran+1 yılAramam inşallah gururum izin vermiyor zaten gururlu bir insanım Allahtan. Çok üzgünüm çok şaşkınım çünkü yapmayacak bir insan gibiydi hayalkırıklığı yaşadım
- +1 yıl
Yaa ohoo kızım daha neler neler görücez bu hayatta kimlerden ne kazıklar yicez şimdiden böyle yıkılırsan olmaz biraz güçlü ol yol vermeyi bil ki zaten biliyosun duruşunu bozma güçlü ol 💪
Soran+1 yılKuzum çok teşekkür ederim. İnşsllah duruşumu bozmam ya
- +1 yıl
Bozarsan pişman olursun sadece
Soran+1 yılCanım çok sıkılıyor...
- +1 yıl
Düşünme ya başka şeylerle uğraş müzik dinle başka erkeklerle konuş
Soran+1 yılOnu özlüyorum çok fena geceler çok kötü geçiyo
- +1 yıl
Bak sana söyliyim dostum o çocuk sana köpek gibi dönücek ama öyle ama böyle dönüüücekk. Senin kadar sevenini senin gibisini bulamayınca hoop geri gelicek. Sen o gelene kadar tabi ki o kadar çektiğin acıyı göstermiceksin mutlu olucaksın kendin için bişeyler yapıcaksın ya bu kız beni nasıl unuttu iki günde diye tribe girip oda bu yaşadıklarını yaşıcak ama sabretmek zorundasın bitanem
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. şu an ayrılık cok taze.. özlemen çok doğal..
kendine biraz daha zaman tanımalısın .. Madem ki tavrını ona karşı koydun.. Bu tavrını ne olursa olsun onun aşkından öleceğini bilsen dahi yine de devam ettirmelisin.. Şu an onu ararsan kaybedersin.. Onun yine aynı şeylerini tekrar etmesine zemin hazırlamış olursun.. kafanı meşkul edicek başka bir şeylerle uğraşmalısın.. ki.. İçindeki özlemi unutasın03 Yorumla
Soran+1 yılKuzum çok kötüyüm. Gururumdan ölsem de arayamıyorum. Çok bitik ve yorgunum. Ağlayarak uyuyorum ağlayarak uyanıyorum. Hep aklımda ama nasıl yapar sorusu var. Kendini açıklamadı ifade etmedi ben ona bağırıp çağırırken. Asla sesi çıkmuyor. Sanki haksız yere bıraktım onu. Dayanamıyorum sürekli ağlıyorum sürekli kafamda bu düşünce böyle kötü saygısızca bir ayrılık yaşadık , o çok mutlu gözüküyor olan bana oldu. Rol mü yapıyor acaba diyorum
- +1 yıl
Haketmediğin bir şeyi sana yaşatmış olması senin gururunu incitmiş.. Bu ağlama nöbetlerin gözünden akan gözyaşların onun için değil.. incilen gururun için akıyor bu yaşlar..
Aslında şu an içinde yasadığin durum ondan ayrılmış olman değil onun sana yaptığını içine sindirememiş olman..
Kendine bir süre daha zaman tanımalı.. kendini toparlamalısın .. onun karşısına çıktiğin an seni eskisinden daha güçlü görmeli ki senden yeniden etkilensin
Inan şu an onun karşısına bitmiş tükenmiş kendini bırakmış bir şekilde çıkarsan seni zayıf ve ezik görücektir..
Bir düşünsene kim ezik zayıf birisiyle birlikte olmak ister ki?
Soran+1 yılHaklısın ama güçlüymüş gibi durmaya çalışıyorum. Duygusal bir insan olduğumu biliyor. Çok üzüldüğümü az çok tahmin ediyordur. Evet aslında ben kırılan gururuma ağlıyorum. Bu kadar vefasızlığa bu kadar yalana bu kadar güven verip güvenimi yerle bir etmesine ağlıyorum. Her yerden engellemiştim kaldırmadım bunun için zor tutuyorum kendimi. Allahım lütfen güç ver diyorum bari gururunu kaybetme diyorum
Seni aldatmış nesine ağlıyorsun. Gerçek yüzünü görmüşsün allaha şükretmen lazım. Ya evlensen o zaman aldatsaydı ne yapacaktın. sizi anlamak çok zor. Başka erkek yok sanki. kendi kendinizi bitiriyorsunuz. ha bu arada gurur da bi işe yaramiyir degilmi
01 Yorumla
Soran+1 yılNeyine mi ağlıyorum? Sevginin bu kadar basitleştirilmesine bu çağın insanı olmamaya kurduğum hayallerin yıkılmasına ağlıyorum bir bir. Kusura bakmayın kalp gözüyle sevenler üzülürler çünkü insani bir şey. Gururum olmasa ayrılmazdım.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
8Cevap
+1 yılİnan acı çekeceksin ağlayacaksın üzüleceksin uykundan ağlayarak kalkacaksin ama şunu unutma sen bir insansın. Her insan farklı zaman dilimlerinde unutur. Burda herkes bir şeyler söyler ama herşey sende bitiriyor. Çık dolaş arkadaşlarınla gez sevdiklerinle vakit geçir yine hatirlayacaksin ama zamanla yavaş yavaş unutacaksın. Unutma senin gibi seven bir kızı kaybettiğine o yansın 😊
04 Yorumla
Soran+1 yılAğlayarak uyuyup ağlayarak uyanıyorum. Hayalkırıklığı yıktı galiba beni. Dik durmaya çalışıyorum günlük rutinlerime dönmeye çalışıyorum ama olmadık yerlerde olmadık zamanlar da ağlamak geliyo içimden. Çok güzel sevdiğime inanıyorum ama işe yaramadı
- +1 yıl
Sen çok güzel sevdin eminim ondan ama o buna değmemiş çok değil 3 gün önce benimde başıma geldi seninkinden biraz farklı ama 😔
Soran+1 yılSaygısızlık bu eğer bir şeyler bittiyse ayrılır insan bunu yapmamalı.
- +1 yıl
Malesef benim durumumu oku istersen benim attığım soruda var çok zoruma gidiyor inan
+1 yılNefret etmelisin ondan ve kalbini başka biriyle doldurman şart. Ve afedersin ama ararsan slaklık yapmış olursun ya sana değer verse tüm bunları yapmazdı seni haketmiyor o yaşattığı acıyı yaşamayı hakediyor sakın ona geri dönme başka birini bul sana çook iyi gelicek kalbindeki boşluğu dolduracaktır
18 Yorumla- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılNefretin yanına nasıl olur kırgınlığı çok yoğun... o kadar güvenmiştim ki ona. Tepetaklak etti beni ağzıma ne gelirse saydım o sinirle. Beni bu duruma sokan insan mutlu ben mutsuzluktan ölüyorum. Her günüm birbirinden beter. Ne işrenç bir duyguymuş
- +1 yıl
Başka biri acını dindirebilir anca ve zaman lazım birazda ama kendini iyi hissedicem diye toparlama acını güzelce çek bol bol ağla iyi gelir sonra ayağa kalk hayat o sana bunları yaptı diye bitmiyo unutma yaşanan acılar bizleri güçlendirir ve ders verir bundan birkaç sene sonra bukadar onu düşünerek kendime eziyet etmeme gerek varmıydı diyeceksin
Soran+1 yılBaşka birine kalbimi açamam ki çok yorgunum çok büyük bir hayalkırıklığı... asla yapmayacak bir insan diyordum ne kadar şanslısın diyordum kendi kendime olana bak
- +1 yıl
Çok normal artık bundan sonra insanlara körü körüne bağlanmamayı öğrenmiş oldun. herkesten her şey beklemeliyiz ki sonra hayal kırıklığı yaşamayalım. geçicek ama belki biraz uzun sürecek ama acın dinecek başka bi kalpte başka bi sana ait olan adam seni zaten bulacaktır
Soran+1 yılUmarım öyle olur çok öfkeliyim çünkü
Allah seni ne ateslerden almış baksana
Tek derdi başka kizlarmis
Sen kurtuldun evet bir süre uzuleceksin aglicaksin ama geçecek sen merak etme01 Yorumla
Soran+1 yılŞuanda ateşler içinde yanıyorum sanki nasıl yapar aklım almıyo.
+1 yılSuçlu demekki suçunu kabul ediyorki susuyor suçlu insan susar suçsuz insanı kimse susturamaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılHaksız yere mi suçladım acaba o kadar hakaret ettim diye düşündüm , ama senin dediğin de mantıklı geliyor suçsuz insan susmaz
Üzüldüm ve çevrene ailene arkadaşlarına yakın ol kendine zaman ver biraz daha iyi hissedeceksin
06 Yorumla
Soran+1 yılOlmaya çalışıyorum ama yaptığı çok dokundu
Soran+1 yılAllahtan elimde kalan bir tek gururum var. Gururlu olmak işe yarıyor galiba ağlayarak ya uyusam öyle de uyansam asla aramıyorum. Allah aramayı da nasip etmesin zaten kendimi küçültmekten başka hiçbir işe yaramayacak. Çok üzüldüm daha fazlasını kaldıramam
Soran+1 yılUnutacağımı hiç sanmıyorum zaten. Çok ağır geldi inşallah dediğiniz gibi olur...
Gizli Üye(25-29)+1 yılSakın yazmamış bile sana eğer sevseydi kendini kanıtlmaya uğraşırdı önüne bak artık profilini stalklama kafanı dağıt bişeylerle meşgul ol sakın ama sakın yazıp kendşni küçültme
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet haklısın küçülmeyeceğim çok üzgünüm gerçekten ama yapacak bir şey olmuyor bazen. Sevmiyormuş sevmemiş diyip işin içinden çıkıyorum.
+1 yılo iş bitmiş artık gurur yapıp ezik gibi döneyi deme
01 Yorumla
Soran+1 yılBitirdim de bide bana sor içim gidiyo çok seviyordum
Bir kez afdedersen bir daha yapacak sana açıklama yapmayan adama değer verme bir çok insan var dönemin Türkiyesinde herşey bel altı oldu ama kendinize hakım olun dikkatli olun bence
16 Yorumla
Soran+1 yılAçıklama yapamadı. Her yerden engellesem bile açıklama yapabilirdi. İşine geldi demek ki ayrılık.
Soran+1 yılArayabilirdi ulaşmak isteyen her türlü ulaşırdı.
Soran+1 yılRuhum acıyo içip içip aramak istiyorum...
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayatım, seni o kadar iyi anlıyorum kii. Aynı şeyleri birebir yaşadım diyebilirim. Ben de aradığım için kaybettim benden sana bir tavsiye asla ama asla arama. O senin ayağına gelecek tıpış tıpış hem de...
01 Yorumla
Soran+1 yılAramıyorum kuzum gururum da izin vermiyor çok şükür. Ama bu dönemi çok ağır geçiriyorum rüyamda görsem uyandığım da direkt yaşlar süzülüyor en beklemediğimiz insanlar en beklemediğimiz şeyler yapıyor bu planlar karşısında susmak İnan çok gücüme gidiyo. Neden diye sormadan çekip gittim. Çünkü bana bunu layık gören bir insana iki çift laf daha konuşacak olmak ona hediyeydi. Ama şimdi o mutlu ben çok mutsuzum olanlar karşısında.
+1 yılAldattıysa unut işte önüne bak hatırlama daha
09 Yorumla- +1 yıl
Yok öyle bişi
- +1 yıl
O hem hayal kırıklığı yaşıyor hem de çok seviyormuş önceden ve kendine yapılanı konduramıyor, çünkü beklemiyormuş adamdan bunu. Daha şu an ne hissettiğinin farkında değil baksana çelişkili yazmış
Soran+1 yıl@Adem514 siz beni anlayamamışsınız hayalkırıklıiına uğradım diyorum ne daha çok sevmesi? Kimse aldatılmak için sevmek istemez.
Soran+1 yılEvet kesinlikle öyle kalbim mantığım arasında gidip gelsem de mantıklı davranmaya çalışıyorum. Elimden hiçbir şey gelmiyor çünkü. Duygum var ki demek ki bu insanı sevmişim bir yola çıkmışım böyle bir şeyi hazmetmek hiç kolay değil hiç beklemiyordum çünkü ne mizacı böyleydi ne de hareketleri...
- +1 yıl
Kırılmışsın... anlıyorum seni, ben de yaşamıştım eski eşim tarafından bir aldatılma. Önüne bak, İnan daha iyileri çıkıyor.
Soran+1 yılUmarım...
+1 yılDön be kadin bırak şu gururu
02 Yorumla
Soran+1 yılNasıl döneyim onun yaptığı ne? İnsan bunu sevdiği insana yapar mı hadi yaptı siyelim belki açıklaması vardı. Açıklama bile yapmadı
- +1 yıl
Of haklisin ya
+1 yılgurur yapmicaksin ya da giden gitmistir olayi
06 Yorumla
Soran+1 yılBen gittim. Beni mecbur etti çünkü gururum kırıldı çok öfkelendim. Ne bir açıklaması oldu ne bir şey o kadar zaman boşuna mıydı yani her şey
- +1 yıl
malesef bosunaymis bend esenin aynisini yasadim sildim engelledim sonra yazar diye ama baska kizlarla konustum 1 ay sonra onlar beni oyaladi 2 yil gecti yillar akiyor sunu anladim seven kiz beni mutlu eder ben Zaten sevgiye ac biriyim
Soran+1 yılO engellediğin kız aramadı mı?
- +1 yıl
yok ben aradim istemedini soyledi sonra engelledim bende napim istemeyen birini
Soran+1 yılAma bu sevgilimdi benim olay farklı. İstemeyerek bıraktım
- +1 yıl
sonuc da braktinmi evet
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşver gururlu ol sen sevsen bile geri dönme
01 Yorumla
Soran+1 yılGururumu korumaya çalışıyorum kuzum. Elimde bir tek bu kaldı çünkü...
+1 yılhayat böyle işte
04 Yorumla
Soran+1 yılMalesef
- +1 yıl
unutrsun zamanla
Soran+1 yılOnu unuturum da yaptıklarının hep izi kalacak
- +1 yıl
onlar da geçer
+1 yılSeven sevdiğiyle beraberdir gerisi teferruat...
03 Yorumla
Soran+1 yılBen sevdim de ne oldu hani yanımda yok.
- +1 yıl
Oda seni sevseydi yanında olurdu. şu an yanında olmayan zaten seni hiçbir zaman sevmemiştir. Sadece hoşlantı olmuştur
Soran+1 yılDoğru...
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten nerde böyle şahıslar varsa onları seversiniz
02 Yorumla
Soran+1 yılBöyle olacağını nerden bilebilirdim
Cevap sahibi+1 yılLa bi git kendini savunma
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende benle ye
00 Yorumla
Devamını Gör(2)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilimi çok seviyorum hala ben terk ettim ama dönemem asla ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer