Dün 2 erkek bana hesabı ödetti soğumakla haksız mıyım?

Biri bana aşık diğeri kankam bunlar beni akşam kahve içmeye çağırdı gittim. Benden önce çay kahve içmişler ben sadece limonata söyledim sonra da çay. Mekan ucuzdu zaten aslında neyse kankam olan şakasına dedi ki hesap senden kanka ben de güldüm tamam dedim. Neyse ödemeye gittim kasaya kankam olan tamam da bana aşık olan da onun yanına gitti bekledi. Güya bana aşıksın ya insan bi der ki yanında var mı o kadar 230 tl geldi. Çok şaşırdım

Dün 2 erkek bana hesabı ödetti soğumakla haksız mıyım?
Cevapla